DOSTAWA URZĄDZEŃ I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-15 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333408 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321108, 302161100, 486200000, 487710003, 302130005, 602313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części (zadania):
1) Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych UPH w Siedlcach, obejmujące dostawę:
a) komputerów przenośnych;
b) drukarki;
c) skanera;
d) oprogramowania typu pakiet biurowy;
2) Zadanie nr 2 - Dostawa używanych (refabrykowanych) urządzeń komputerowych dla Biblioteki Głównej UPH w Siedlcach, obejmujące dostawę:
a) monitorów komputerowych;
b) komputerów stacjonarnych.

Opis

Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń i oprogramowania komputerowego dla jednostek organizacyjnych UPH w Siedlcach, obejmujące dostawę:
a) komputerów przenośnych;
b) drukarki;
c) skanera;
d) oprogramowania typu pakiet biurowy;Zadanie nr 2 - Dostawa używanych (refabrykowanych) urządzeń komputerowych dla Biblioteki Głównej UPH w Siedlcach, obejmujące dostawę:
a) monitorów komputerowych;
b) komputerów stacjonarnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Ulica ul. Konarskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Siedlce
Kod Pocztowy 08-110
Województwo mazowieckie
Tel 25 6442095
Fax 25 6442045
Internet www.uph.edu.pl
Regon 00000147100000
E-mail kowalm@ap.siedlce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 5
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia/oprogramowania zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy; 2) zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy; 3) wszelkie zmiany treści umowy muszą być zaakceptowane przez obydwie strony.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.uph.edu.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Data składania wniosków 15/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Ogólna UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)