Wykonanie projektu wraz z robotami budowlano - instalacyjnymi elektronicznych systemów bezpieczeństwa w systemie projektuj buduj

Data publikacji 2015-12-08
Data zakończenia 2016-01-05 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 181127 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 450000007, 322340002, 429611001, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie projektu wraz z robotami budowlano - instalacyjnymi elektronicznych systemów bezpieczeństwa w systemie projektuj buduj.
Szczegółowy opis stanowi:
1)1. program funkcjonalno - użytkowy zabezpieczenia technicznego i fizycznego obiektów samodzielnego publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu,
1)2. opis przedmiotu zamówienia,
1)3. Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu budowlanego, wykonawczego umożliwiającego przystąpienie do realizacji zadania, który powinien obejmować następujące instalacje:
- wykonanie potrzebnych robót ogólnobudowlanych, m.in. wykonanie furtki wejściowej w istniejącym ogrodzeniu i odpowiedniej dla ruchy pieszego nawierzchni wraz z odpowiednimi przyłączami,
- elektrycznej zasilającej,
- telewizji dozorowej CCTV,
- domofonowej,
- szlabanów wjazdowych wraz z ich sterowaniem,
1)4. Zakres dokumentacji w wersji papierowej powinien obejmować projekt wykonawczy, zaakceptowany przez Zamawiającego (3 egz.) oraz przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże (2 egz.) - całość dokumentacji winna być Zamawiającemu przekazana w wersji papierowej (2 egz.) a także w formie elektronicznej edytowanej:
-rysunki jako pliki w formacie dwg,
-teksty jako pliki w formacie doc oraz pdf,
-kosztorysy jako pliki w formacie pdf oraz ath;
-specyfikacje techniczne jako pliki MS Office lub Open Office oraz PDF;
wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. )

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
Nr domu 58
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-369
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7842030
Fax 071 3270911
Internet www.spsk1.com.pl
Regon 00028899800000
E-mail zamowienia@spsk1.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/05/2016
Wadium Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez danego Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 4.1) W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 4.1)1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonego przepisem art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, stanowiące Rozdział V SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 4.1)2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.1)3. Jeżeli Wykonawca wykazujący spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy pzp, POLEGAJĄCY NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b cyt. ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.1)3.1.w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - dokumentów dotyczących: sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także innych dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, e) oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4.1)1 4.2) W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, w złożonych ofertach Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 4.2)1. Oświadczenie Wykonawcy przewidziane w art. 24 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, stanowiące Rozdział VI SIWZ należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 4.2)2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2)3. Oświadczenie Wykonawcy przewidziane w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, stanowiące Rozdział VII SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 4.2)4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.)2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4.2)5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.2.)4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2)6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2)4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg określony w pkt. 4.2)5 stosuje się odpowiednio - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.3) POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach: 4.3)1. formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział III) 4.3)2. Formularz cenowy (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział IX) 4.3)3. Opis przedmiotu zamówienia (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II) 4.3)4. Program funkcjonalno - użytkowy (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział X) 4.3)5. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno - prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona (pełnomocnik) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.3)5.1.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych - należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4.3)5.2. Wypis / odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 4.3)6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom Wykonawca dołącza w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział VIII) 4.3)7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg Rozdziału VII SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 4.4) Wszystkie dokumenty będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeśli np. przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 4.4)1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4.4)2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4.6) Dokumenty zostaną wypełnione przez Wykonawcę według wzorów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 4.7) Dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego a załączone do oferty nie będą podlegały ocenie. 4.8) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Wykonawca, na podstawie art. 8 ust 3 cyt. ustawy pzp, może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie powyższe należy złożyć nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy pzp. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć w formularzu oferty i odpowiednio oznaczyć strony oferty napisem, np. Tajemnica przedsiębiorstwa nie udostępniać. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona zainteresowanym
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spsk1.com.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Cena 30,96 zł + koszt przesyłki.
Data składania wniosków 05/01/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Otwarcie ofert 05.01.2016 r. godz. 12:30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) W i z j a l o k a l n a odbędzie się dnia 16- 12- 2015 r. o godz. 10:00 2) Wizja lokalna będzie przeprowadzona w obecności Kierownika Działu Eksploatacji tel. 71 / 784 - 20 -14; tel. 515 - 117 - 871, Kierownika Zespołu ds. Kryzysowych, Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej tel. 515 - 038 - 201 lub w obecności osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Zainteresowani Wykonawcy spotkają się o godzinie 09:55 w Dziale Eksploatacji Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu. 3) Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie dokumentów określonych jest Kierownik Działu Eksploatacji, Kierownika Zespołu ds. Kryzysowych, Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)