Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Logistyki i Magazynowania
|
Ulica |
ul. E. Estkowskiego 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-755
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8504890
|
Fax |
061 8526376
|
Internet |
www.ilim.poznan.pl
|
Regon |
00001860300000
|
E-mail |
office@ilim.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytut Badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut Badawczy
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2017
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości: 6.000 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42., poz. 275).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. sukcesywnego świadczenia usługi składu, druku, dostawy oraz dystrybucji czasopisma, a wartość każdej z usług w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wyniosła minimum 125 000,00 zł netto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych netto)
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a)Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał Certyfikat ISO 9001/2008 lub równoważny (w zakresie zapewnienia jakości druku) wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający posiadanie systemu zarządzania jakością w zakresie jakości druku. Wykonawca może zamiast certyfikatu, o którym mowa powyżej złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości druku. dostarczenia opisów oferowanego produktu;
b)próbkę, w postaci egzemplarza czasopisma okazowego sporządzonego wg wymagań szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ: jedna publikacja w formacie A4 w oprawie miękkiej (objętość: wnętrze od 80 do 96 stron), której autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez Wykonawców, każdy z wykonawców występujących wspólnie powinien złożyć dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu, tzn. każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w pkt 8 ust. 1c) do 1 h) powyżej. Wspólnie zostaną złożone pozostałe dokumenty. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jako wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a) konieczność wprowadzenia zmian wynika ze zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, mającego wpływ na zobowiązania Stron
b) w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług,
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
c) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję nienależytego wykonywania zobowiązań leżących po stronie Zamawiającego,
d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję okoliczności zależnych od zobowiązań Zamawiającego wobec osób trzecich,
e) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust. 1 niniejszego rozdziału sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Ocena techniczna
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
|
Adres uzyskania siwz |
ILiM, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań
|
Data składania wniosków |
16/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
ILiM, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, Kancelaria wejście A
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|