Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych, sieciowych oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na 7 części zamówienia: część nr 1: zestawy komputerowe, część nr 2: komputery przenośne, część nr 3: drukarki laserowe A4, część nr 4: urządzenia sieciowe, część nr 5: akcesoria komputerowe, część nr 6: zestawy komputerowe z urządzeniem wielofunkcyjnym dla potrzeb realizacji programu Senior-WIGOR, część nr 7: zestawy komputerowe z drukarką dla potrzeb prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufanego ePUAP

Data publikacji 2015-12-08
Data zakończenia 2015-12-16 10:00:00
Instytucja Miasto Mysłowice
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sieci,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 334484 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 486200000, 487000005, 324000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia na zadanie pod nazwą: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych, sieciowych oraz akcesoriów komputerowych z podziałem na 7 części zamówienia z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia:
1.1) część nr 1 zamówienia: zestawy komputerowe,
1.2) część nr 2 zamówienia: komputery przenośne,
1.3) część nr 3 zamówienia: drukarki laserowe A4,
1.4) część nr 4 zamówienia: urządzenia sieciowe,
1.5) część nr 5 zamówienia: akcesoria komputerowe,
1.6) część nr 6 zamówienia: zestawy komputerowe z urządzeniem wielofunkcyjnym dla potrzeb realizacji programu Senior-WIGOR,
1.7) część nr 7 zamówienia: zestawy komputerowe z drukarką dla potrzeb prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufanego ePUAP - szczegółowo opisano w załączniku nr 13 do SIWZ

Opis

Zestawy komputerowe - 30 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwzKomputer przenośny (laptop) - 1 sztuka
Komputer przenośny (ultrabook) - 4 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwzDrukarka laserowa monochromatyczna A4 - 5 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwzPrzełączniki sieciowe - 4 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwzAkumulator żelowy - 50 sztuk
Zasilacz komputerowy - 10 sztuk
Dysk twardy (HDD) - 6 sztuki
Dysk twardy zewnętrzny - 3 sztuki
Kabel sieciowy - 2 sztuki
Wtyk RJ45 - 200 sztuk
Pasta termoprzewodząca - 2 sztuki
Pianka do czyszczenia plastików - 5 sztuk
Pianka do czyszczenia monitorów ekranowych - 5 sztuk
Sprężone powietrze - 5 sztuk
Izopropanol IPA Plus - 2 sztuki
Preparat do czyszczenia rolek gumowych - 3 sztuki
Bateria do komputera przenośnego (laptop) - 2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwzKomputer - 2 sztuki
Monitor - 2 sztuki
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwzKomputer - 2 sztuki
Monitor - 2 sztuki
Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczonow w zał. nr 13 do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Mysłowice
Ulica Ul. Powstańców 1
Nr domu 1
Miejscowość Mysłowice
Kod Pocztowy 41-400
Województwo śląskie
Tel 32 223 40 75
Fax 32 223 40 75; 222 25 65
Internet www.myslowice.pl
Regon 27625539300000
E-mail um_zamowienia@myslowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1) 4.950,00 PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych 00/100) w przypadku składania oferty na wszystkie siedem części zamówienia; 1.2) w przypadku składania oferty częściowej wysokość wadium wynosi: - dla części nr 1 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 2.900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100), - dla części nr 2 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100), - dla części nr 3 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100), - dla części nr 4 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla części nr 5 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla części nr 6 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), - dla części nr 7 zamówienia - wymagane wadium na kwotę: 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). W zależności od ilości części zamówienia, na które składana jest oferta, wysokość wadium stanowić będzie suma kwot wadiów wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974 - oznaczając tytuł przelewu wadium do przetargu nr ZP.271.1.38.2015.JS - część zamówienia nr - Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, dotyczącego określonej części zamówienia, wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium może być wniesione przez dowolnego wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 uPzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp).
Zaliczka Nie
Uprawnienie - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów - zał. nr 9 do siwz). 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Karta ofertowa (zał. nr 10 do siwz).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego na następujących warunkach: 1) zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany; 2) zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi co najmniej spełniać warunki określone w siwz, za cenę określoną w ofercie i umowie, 2) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/,* 3) terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy przygotowaniu oraz realizacji dostaw, 4) osoby nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnych za prawidłową realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy, 5) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych, przy czym wartość netto przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.myslowice.pl/.
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice pok. 305
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice pok. 305
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2a uPzp
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)