Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Data publikacji 2015-12-08
Data zakończenia 2015-12-16 10:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 334676 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

.Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie liczby licencji na usługę narzędzi twórczych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi Adobe Creative Cloud-wersja edukacyjna-5 licencji na okres 1 roku. Nr VIP BB760951A9C17B27915A Data rocznicy 10 czerwca 2016 PT. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji. W niniejszym postępowaniu wymóg rozszerzenia ilości licencji oprogramowania opiera się na kontynuacji licencji obecnie wykorzystywanych przez Zamawiającego. Zamawiający obecnie wykorzystuje Adobe Creative Cloud. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkty, którego wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowane oprogramowanie nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią siwz, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. Równoważność oznacza, że warunki licencji nie są gorsze niż licencja, której dostarczenia żąda Zamawiający. Nabycie licencji oprogramowania równoważnego musi pozwolić na legalne używanie posiadanych licencji oprogramowania. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie warunków opisanych powyżej. W tym celu Wykonawca złoży wraz z ofertą-pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego, - wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego. W przypadku, gdy zaoferowane rozwiązanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać z dokumentami utworzonymi przez Zamawiającego, przy użyciu obecnie posiadanych wersji oprogramowania lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego. 2.Wykonawca w formularzu cenowym - załącznik nr 8 zobowiązany jest wskazać oferowaną licencję oprogramowania. 3.Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i prawnych. 4.Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. 5.Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim. 6.Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy. 7.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. 8.Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu końcowego odbioru dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Ulica ul. Wojska Polskiego 121
Nr domu 121
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-726
Województwo łódzkie
Tel 42 2547408, centrala 2547598
Fax 42 2547418
Internet www.asp.lodz.pl
Regon 00027579000000
E-mail zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Strona Tytułowa - zgodnie z Formularzem Nr 1., 2.Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2., 3.Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentacji oraz Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 4 Dokumenty i oświadczenia określone w pkt 8 SIWZ - Formularze nr 3, 4, 7., 5. Formularz cenowy - formularz nr 8., 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) - np. wypełniony Formularz Nr 6., 7.W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Formularz Nr 5
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją: a. zmiana terminów realizacji dostawy nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Akademii lub okolicznościami niezależnymi od Akademii jak i od Wykonawcy; b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. c. zmiany oprogramowania na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ, przy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępnością na rynku oprogramowania wskazanego w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tego oprogramowania; - pojawieniem się na rynku oprogramowania nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie. 2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.asp.lodz.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego - Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, pok. 68, parter.
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, w Kancelarii Akademii pok. 501, V piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: a) cena - 90% b) termin realizacji zamówienia - 10% Sposób oceny ofert. Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad: Cena - 90% 1) Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) W zakresie kryterium oferta może uzyskać 90 punktów. 3) Oferta z ceną najniższą otrzyma 90 pkt. 4) Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC = Cmin/C x 90 gdzie: PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena C - cena z danej oferty 5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Termin realizacji zamówienia - 10%. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 10 dni od dnia zawarcia umowy. Jeśli oferent zaznaczy w ofercie termin dłuższy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci ilości pełnych dni od dnia zawarcia umowy. Wskazanie niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 4,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów jak za 5-dniowy termin. Za każdy dzień krótszego terminu od 10 dni oferent otrzyma 1 pkt. A zatem jeśli oferent zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie: - 10 dni - nie uzyska punktu, - 9 dni - uzyska 1 punkt, - 8 dni - uzyska 2 punkty, - 7 dni - uzyska 3 punkty, - 6 dni - uzyska 4 punkty, - 5 dni - uzyska 5 punktów, - 4 dni - uzyska 6 punktów, - 3 dni - uzyska 7 punktów. Maksymalnie wykonawca uzyskać może 7 punktów. Zamawiający wskazuje, iż zdaniem Zamawiającego realny najkrótszy termin wykonania zamówienia wynosi 3 dni. Jeśli wykonawca zaznaczy w ofercie termin krótszy od 3 dni uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 7 punktów. Punktacja ofert odbędzie się zgodnie z formułą: Pt = Toferty/Tmax x 10 gdzie: Pt - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia Tmax - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów, tj. 7 punktów. T oferty - punkty uzyskane za zaoferowany termin realizacji zamówienia Po przeliczeniu, w zakresie kryterium termin realizacji zamówienia oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów oceny punktowej. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: Cena i termin realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem P = PC + Pt gdzie: P - łączna ocena punktowa PC - Ocena punktowa za kryterium cena Pt - ocena punktowa za kryterium termin realizacji zamówienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)