Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą aparatów telefonicznych, dostawą urządzeń pakietowej transmisji danych (modemy USB) oraz kart SIM dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/40-2015/DOP-p

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-22 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 181935 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322500000, 642120005, 642100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych w standardzie GSM, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014r. poz. 1069 późn. zm.) dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie wraz z dostawą aparatów telefonicznych, dostawą urządzeń pakietowej transmisji danych (modemy USB) oraz kart SIM na zasadzie abonamentu. Realizacja umów cząstkowych oraz nowych aktywacji nie może przekroczyć terminu trwania Umowy.
Świadczone usługi telekomunikacyjne będą obejmowały:
1) nielimitowane połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii komórkowych (w ramach opłaty abonamentowej);
2) nielimitowane połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii stacjonarnych (w ramach opłaty abonamentowej);
3) nielimitowane transmisje danych SMS, EMS i MMS do wszystkich sieci telefonii komórkowych (w ramach opłaty abonamentowej);
4) dostęp do Internetu wraz z transmisją danych (w ramach opłaty abonamentowej);
Zamawiający wyraża zgodę na wolniejszą transmisję danych po wykorzystaniu limitu pakietowej transmisji danych. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu dalszego korzystania po wykorzystaniu limitu pakietu transmisji danych, zaś pozostałe połączenia międzynarodowe, roamingowe, SMS i MMS typu Premium, połączenia z infoliniami, biurami numerów, SMS na numery stacjonarne itp. inne usługi niestandardowe będą naliczane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy.
5) realizacja przez Wykonawcę bez ograniczeń w ramach opłaty abonamentowej połączeń głosowych pomiędzy istniejącymi, nowymi oraz przeniesionymi do jego sieci aktywacjami Zamawiającego.
Połączenia po wykorzystaniu pakietu transmisji danych, połączenia międzynarodowe, roamingowe, SMS i MMS typu Premium, połączenia z infoliniami, biurami numerów, SMS na numery stacjonarne itp. inne usługi niestandardowe będą naliczane zgodnie z cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dołączonym do umowy i nie będą uwzględnione w opłacie abonamentowej obejmującej nielimitowane połączenia głosowe, SMS i MMS krajowe.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia zostaje opisany poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinien posiadać towar będący przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie towarów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: przeznaczenie, możliwości, interfejs, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać towary równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (dołączyć dokumenty wykazujące równoważność), że oferowane przez niego towary spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Złożone przez Wykonawcę wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji towarów równoważnych lub odrzuceniu oferty z powodu ich _nie równoważności_.
3. Prawo opcji:
1) W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy.
2) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3) Prawo opcji polegać będzie na realizacji zamówienia, według poniżej wymienionych zadań:
a) Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostarczy do 24 sztuki, z liczby wszystkich telefonów niezależnie od grupy (typ A, typ B, typ C) bez aktywacji oraz do 9 sztuk telefonów dual SIM bez aktywacji, do 4 sztuk urządzeń pakietowej transmisji danych (modemy USB) - w zależności od potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy;
b) Wykonawca dostarczy karty SIM (bez urządzeń) w ilości max 60 szt. - w zależności od potrzeb Zamawiającego. Kwoty abonamentów nie mogą być wyższe niż kwoty abonamentów zaoferowanych przez Wykonawcę dla numerów grupy C;
c) Wykonawca zapewni Zamawiającemu, w zależności od potrzeb - możliwość dodatkowego zakupu do 24 sztuk, z liczby wszystkich aparatów telefonicznych niezależnie od grupy (typ A; typ B; typ C) z nowymi aktywacjami oraz do 9 sztuk telefonów dual SIM z nowymi aktywacjami, do 4 sztuk urządzeń pakietowej transmisji danych (modemy USB) oraz do 25 sztuk kart SIM, na warunkach nie gorszych niż przedstawione w ofercie przetargowej. Kwoty abonamentów nie mogą być wyższe niż kwoty abonamentów zaoferowanych przez Wykonawcę dla numerów grupy C, dla telefonów dual SIM. Każda nowa aktywacja będzie obowiązywać do czasu zakończenia umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania.
4) Zamawiający określa warunki realizacji prawa opcji, zgodnie z poniższym:
a) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który została zawarta umowa,
b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
c) ceny jednostkowe asortymentu objętego opcją będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy,
d) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
Nr domu 5
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-031
Województwo lubelskie
Tel 081 5375965
Fax 081 5375965
Internet www.umcs.pl
Regon 00000135300000
E-mail zampubl@umcs.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: _Wadium w postępowaniu na .................................... oznaczenie sprawy: ........................_ (wpisuje Wykonawca). 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 8. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa sposobu spełniania niniejszego warunku.
Wiedza Zamawiający nie określa sposobu spełniania niniejszego warunku.
Potencjał Zamawiający nie określa sposobu spełniania niniejszego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa sposobu spełniania niniejszego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa sposobu spełniania niniejszego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) tiret pierwszy (nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ...), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) tiret drugi (nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne ...), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) konieczności przesunięcia terminów wskazanych w umowie i w opisie przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 3) zmiany oferowanych urządzeń w przypadku zaprzestania ich produkcji, na urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych bez zmiany ceny (z zastrzeżeniem pkt. 5), 4) zmiany cen zaoferowanych urządzeń na korzystniejsze dla Zamawiającego, 5) zmiany cen jednostkowych w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron, 6) zmiany standardów świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, zapisanych w postaci Ogólnych Warunków/Regulaminu Świadczenia Usług Wykonawcy, na korzystniejsze dla Zamawiającego, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 8) w wyniku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany zostaną wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
Kod kryterium B
Kryt 1p 91
Kryt 2 Parametry techniczne aparatów komórkowych
Kryt 2p 9
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.umcs.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203
Data składania wniosków 22/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Informacja wskazana w punkcie IV.2.1), w podpunkcie 1. - _Cena_, oznacza w przedmiotowym postępowaniu: _cenę abonamentu_, będącą sumą składowych dla pięciu rodzajów abonamentów określonych przez Zamawiającego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)