Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-19 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 336072 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot Zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych
a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS i PACS produkcji Alteris Sp. z o.o.
b) Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim integracji z systemem informatycznym HIS Eskulap.
c) Zakres ilościowy oprogramowania stanowiący przedmiot usług serwisowych został szczegółowo określony we wzorze umowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
d) Szczegółowe wymagania techniczne i procedury realizacji usług są określone - załącznik 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Niechorska 27
Nr domu 27
Miejscowość Gryfice
Kod Pocztowy 72-300
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 3842127
Fax 091 3842127
Internet www.medicam.pl
Regon 00031028400000
E-mail zamowienia@medicam.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Wiedza Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: czyli świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim oprogramowania w zakres którego wchodziły systemy klasy RIS lub PACS oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia należnego Wykonawcy w sytuacji zmiany podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę Dz. U. nr 200 poz. 1679, z 2004 r nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. nr 157, poz.1314 oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym bądź wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie znowelizowanych przepisów. Wartość o jaką zmieni się wynagrodzenie Wykonawcy będzie równa wartości zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę w okresie od wystąpienia zmiany do końca realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy jest podwyższenie wynagrodzenia osobom zatrudnionym przy realizacji umowy . 3. Podstawą do obliczenia kwoty zmiany wynagrodzenia będzie zestawienie rodzajowe kosztów, które musi być dostarczone Zamawiającemu. Zestawienie musi uwzględniać wszystkie rodzaje kosztów ponoszonych przez Wykonawcę mające wpływ na zmianę wynagrodzenia a w szczególności koszty osobowe, w tym ilość osób uczestniczących w realizacji przedmiotowego zamówienia oraz formy ich zatrudnienia. W wypadku zmiany stawek podatku VAT wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy zamówienia nie zmieni się, a wartość brutto wzrośnie o kwotę zwiększonego zmniejszonego podatku VAT naliczonego od przedmiotu zamówienia, Zmiana kosztów wykonania zamówienia nie spowoduje naliczenia przez Wykonawcę dodatkowej marży od podwyższonych kosztów.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.medicam.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice Dział zamówień publicznych - pok. 10
Data składania wniosków 19/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice Sekretariat - pok. 51
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)