Dostęp do centralnej platformy SIP (System Informacji Prawnej) w okresie 1.02.2016-31.12.2016, znak postępowania: CUI/ZP/PN/41/2015

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-17 11:45:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 336370 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487710003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) udzielenie licencji na korzystanie z wersji internetowej programu informacji prawnej, zwanego dalej Programem, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 50 (słownie: pięćdziesiąt) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 1 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 40 dostępów do Programu, pozostałe 10 stanowi prawo opcji.
2) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru budownictwa, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 13 (słownie: trzynaście) dowolnych stanowisk. Szczegółowy opis publikacji został przedstawiony w Załączniku nr 2 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 8 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji.
3) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru prawa oświatowego, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 10 (słownie: dziesięć) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 3 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 5 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji.
4) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru rachunkowości i finansów, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 10 (słownie: dziesięć) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 4 do projektu umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 5 dostępów do publikacji, pozostałe 5 stanowi prawo opcji.
5) udzielenie licencji na korzystanie z internetowej publikacji prawnej dotyczącej obszaru prawa pracy, zapewniających jednoczesny dostęp z maksymalnie 4 (słownie: cztery) dowolnych stanowisk, którego szczegółowy opis został przedstawiony w Załączniku nr 5 do Umowy. Zamawiający korzystać będzie minimalnie z 2 dostępów do publikacji, pozostałe 2 stanowią prawo opcji.

Program i publikacje prawne, wymienione w pkt. 1-5 zwane będą dalej Publikacjami.
6) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z administracji kontami użytkowników i sesjami aktywnymi Programu.
7) przeszkolenie po jednym pracowniku dla każdej specjalistycznej publikacji prawnej wymienionej w pkt. 2-5 z administracji kontami użytkowników i sesjami aktywnymi.
8) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników w siedzibie Zamawiającego i przez niego zamówionych z obsługi Publikacji w ilości łącznej 20 godzin.
9) świadczenie usług serwisowych w zakresie dostarczonych Publikacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska 8
Nr domu 8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-304
Województwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Internet www.cui.wroclaw.pl
Regon 02228736100000
E-mail piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na udzieleniu licencji na korzystanie z wersji internetowej programu informacji prawnej oraz jednej z czterech wymienionych poniżej publikacji specjalistycznych dotyczących: obszaru budownictwa, prawa oświatowego, rachunkowości i finansów oraz prawa pracy i ubezpieczeń społecznych zapewniających jednoczesny dostęp co najmniej 40 użytkownikom do aktualizowanej bazy znajdującej się na serwerze Wykonawcy przez okres co najmniej 1 roku i szkoleniu minimum 40 użytkowników Zamawiającego.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a) zmian organizacyjnych Stron, mających wpływ na realizację umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących unormowań prawnych, c) istnieje możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, które nie mają wpływu na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy; d) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a skutkujących - bezpośrednio lub pośrednio - znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny, e) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 38
Kryt 2 Dostęp do aktualnych danych
Kryt 2p 9
Kryt 3 Informator dotyczący spraw z zakresu prawa i gospodarki, w którym można zweryfikować ...
Kryt 3p 8
Kryt 4 Możliwość ustalenia brzmienia aktu prawnego w brzmieniu obowiązującym na wybrany dzień.
Kryt 4p 8
Kryt 5 Wielkość bazy orzeczniczej
Kryt 5p 8
Kryt 6 Ilość komentarzy zawartych w programie
Kryt 6p 8
Kryt 7 Dostęp do kompletnej bazy aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Ustaw od 1945 roku
Kryt 7p 6
Kryt 8 Dostęp do kompletnej bazy ujednoliconych aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Kryt 8p 5
Kryt 9 Dostęp do wzorów pism i umów oraz zbioru obowiązujących formularzy opublikowanych w DU i MPch.
Kryt 9p 4
Kryt 10 Dostęp do aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych od 1 stycznia 2010 roku
Kryt 10p 2
Kryt 11 Dostęp do czasopism dedykowanych samorządowi terytorialnemu
Kryt 11p 2
Kryt 12 Dostęp do monografii i publikacji naukowych
Kryt 12p 2
Adres strony internetowej siwz www.bip.cui.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław
Data składania wniosków 17/12/2015
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)