Świadczenie usługi internetowej dla jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2015-12-09
Data zakończenia 2015-12-18 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 337094 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego do niżej wymienionych placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102 102a
2) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102 102a
3) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. Tybury 16
4) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194 196
5) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53
6) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36
7) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4
8) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18
9) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2
10) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11
11) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27
12) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70 76
13) Dom Dziennego Pobytu Wrzos I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52
14) Dom Dziennego Pobytu Zacisze I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37
15) Dom Dziennego Pobytu Nasz Dom I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10
16) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6
17) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź,
ul. Rojna 18a
18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ - Filia , 90-430 Łódź,
ul. Piotrkowska 121
19) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30
20) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 92-504 Łódź, ul. Elsnera 12
21) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a
22) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67
23) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21
24) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7 9
25) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61
26) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18
27) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4
28) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a
29) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36
30) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37
31) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź,
ul. Ćwiklińskiej 5a
32) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2
33) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
34) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33
35) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4
36) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47
37) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170
38) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4
39) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17
40) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69
41) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24 26
42) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19
43) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29
44) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203 205
45) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7
46) Klub Integracji Społecznej MOPS, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47
47) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
48) Punkt Wspierania Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32
49) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź
ul. Lecznicza 6.
Wykonawca zapewni dostęp do internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu.
Wykonawca zapewni urządzenia niezbędne do zapewnienia realizacji usługi tj. musi zainstalować ( o ile to jest niezbędne) własne urządzenia odbiorczo - nadawcze. Urządzenia te będą w użytkowaniu Zamawiającego, ale pozostaną własnością Wykonawcy, który na czas realizacji przedmiotowego zamówienia udzieli gwarancji na wyżej wymienione urządzenia. Urządzenia te muszą być zainstalowane na koszt Wykonawcy.
Koszty związane z instalacją i bieżącym utrzymaniem urządzeń odbiorczo - nadawczych pokrywa Wykonawca.
Zamawiający wymaga łącza internetowego bez limitu transferu danych i bez spadku transferu związanego ze zwiększeniem ilości pobieranych danych. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z internetem.
Łącze dostępu do sieci Internet będzie posiadać stałe publiczne adresy IP, nie będące
w zakresie zastrzeżonym lub zawartym w dokumencie RFC 1918, bez blokad portów IP
w warstwie 4.
W ramach zamówienia Wykonawca doprowadzi sygnał do jednostek organizacyjnych Zamawiającego i przekaże informacje (rodzaj łącza, hasła, numery IP) potrzebne do podłączenia komputerów Zamawiającemu.
Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług, które powodują lub mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek dodatkowych opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 istotnych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga, aby zapłata za realizację przedmiotowego zamówienia płatna była w miesięcznych opłatach abonamentowych w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Instalacja dostępu do internetu w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia internetowego zrealizowane zostaną przez Wykonawcę w terminie od dnia 01.01.2016 r. godzina 00:00.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca doprowadził sygnał umożliwiający podłączenie dowolnej ilości komputerów do internetu w danej lokalizacji.
W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach oferty
cenowej przez cały okres trwania umowy:
techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usługi internetowej;
usunięcie każdej zgłoszonej usterki w ciągu godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie telefonicznej, e-mailowej lub faksowej .
Zamawiający wyklucza przesyłanie internetu drogą radiową.
Zamawiający dodatkowo wymaga odrębnej od usługi głównej, usługi bezprzewodowego dostępu do internetu WIFI o przepustowości nie mniejszej niż 10 2 Mbps świadczonej
w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego wymienionych w punkcie 1 odseparowanie pasm.
Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego
minimum 80 8 Mb s dla niżej wymienionych lokalizacji
1) MOPS, 90-440 Łódź, ul. Kilińskiego 102 102a
2) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. Tybury 16
3) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30
4) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
6) Miejski Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź,
ul. Lecznicza 6
minimum 40 4 Mb s dla niżej wymienionych lokalizacji:
7) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194 196
8) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53
9) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36
10) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4
11) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18
12) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2
13) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11
14) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27
15) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70 76
16) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 92-504 Łódź, ul. Elsnera 12
17) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a
18) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67
19) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21
20) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7 9
21) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61
22) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33
23) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4
24) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47
25) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170
26) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102 102a
27) Klub Integracji Społecznej MOPS, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47
28) Dom Dziennego Pobytu Wrzos I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52
29) Dom Dziennego Pobytu Zacisze I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37
30) Dom Dziennego Pobytu Nasz Dom I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10
31) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6
32) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź,
ul. Rojna 18a
33) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ - Filia , 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121
34) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18
35) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4
36) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36
37) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37
38) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a
39) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź,
ul. Ćwiklińskiej 5a
40) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2
41) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4
42) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17
43) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69
44) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24 26
45) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19
46) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29
47) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203 205
48) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7
49) Punkt Wspierania Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32.
Zamawiający przewiduje zmniejszenie liczby placówek w wyniku zmian organizacyjnych.
Zamawiający dopuszcza zmianę waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy
w następujących przypadkach
1) zmiany podatku od towarów i usług,
2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących likwidacji placówek, związanych ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego.
Należność za wykonaną usługę internetową będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, 90 - 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102 102a.
W przypadku zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej
u Wykonawcy, niezwłocznie zgłasza ten fakt Zamawiającemu na piśmie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2018
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych trzy tysiące 00 100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE Bank S.A. O Łódź 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007 z adnotacją Wadium - Świadczenie usługi internetowej dla jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna, należy w oryginale dołączyć  do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału bez uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji  gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać  bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art.46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień  publicznych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą  wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór, załącznik nr 3 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy Wykonawca oświadczy, że wykonał bądź wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie świadczenia usługi internetowej , o wartości minimum 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) każda. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, do którego Wykonawca dołączy dowody dotyczące tych usług, określające czy usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje itp.).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór, załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór, załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór, załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia 3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem 4) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy może być waloryzowane w następujących przypadkach 1) zmiany podatku od towarów i usług a) wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług b) warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych ce, c) waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku od towarów i usług. 2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę a) wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę b) warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy c) waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę. 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a) wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, b) warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy c) waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia zmian. Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących likwidacji placówek, związanych ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-012 Łódź ul. Kilińskiego m102 102a
Data składania wniosków 18/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-012 Łódź ul. Kilińskiego m102 102a Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)