1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu c.o.
i c.w.u. w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, Podborsko 12, 78-220 Tychowo na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego.
2) Sporządzenie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu), oraz ostatecznego harmonogramu rzeczowo - finansowego.
3) Uzyskanie wszelkich niezbędnych do realizacji zgód i pozwoleń administracyjno - prawnych.
4) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z: zawartą umową, wytycznymi zawartymi
w PFU, sporządzonym projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych.
5) Sporządzenie niezbędnej dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych do użytkowania zgód i pozwoleń administracyjno - prawnych.
3. Powyższe zamówienie realizowane jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, nr KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót: demontaż elementów instalacji co i c.w.u., ułożenie rur instalacji centralnego ogrzewania oraz c.w.u, izolacje rurociągów, montaż zaworów i termostatów, regulacja instalacji, przebudowa i modernizacja kotłowni, montaż piecy olejowych, pomp ciepła, instalacji solarnej, rurociągów zasilających, montaż zaworów rozdzielczych, montaż pomp, roboty budowlane towarzyszące - przekłucia, wykłucia, zamurowania, szpachlowanie, malowanie.
5. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zamówienia znajdują się
w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
6. Rozwiązania projektowe oraz urządzenia i materiały przyjęte w programie funkcjonalno - użytkowym przez autora służą rzetelnemu i jednoznacznemu określeniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania projektowe, zastosowanie innych urządzeń i materiałów od przyjętych w programie funkcjonalno - użytkowym pod warunkiem, iż takie rozwiązania a także zastosowane urządzenia i materiały, zaproponowane przez Wykonawców będą równoważne w stosunku do przedstawionych w PFU, tzn. parametry proponowanych rozwiązań projektowych, urządzeń i elementów będą nie gorsze od parametrów urządzeń i elementów przyjętych w niniejszym PFU. Zasada równoważności wynika wprost z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych..
7. W ramach wykonania niniejszego zamówienia przed rozpoczęciem robót budowlano - montażowych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicy informacyjnej, wykonanej według wzoru tablic stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
8. Dodatkowe uwagi:
1) Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia.
2) Przedmiot zamówienia - wykonana dokumentacja projektowa, wykonane roboty budowlane oraz zamontowany sprzęt i urządzenia objęte będą przynajmniej 7-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
3) Wykonawca w okresie gwarancji sprawował będzie bieżący dozór i obsługę zmodernizowanej instalacji, oraz będzie wykonywał niezbędne przeglądy, regulacje
i sprawdzenia jej działania.
4) Wykonawca w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeszkolenia pracownika wskazanego przez Zamawiającego do bieżącej obsługi zmodernizowanej instalacji. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie
|
Ulica |
Plac Wolności 16-17
|
Nr domu |
16-17
|
Miejscowość |
Białogard
|
Kod Pocztowy |
78-200
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 3120901
|
Fax |
94 3120911
|
Internet |
www.powiat-bialogard.pl
|
Regon |
33092083100000
|
E-mail |
starosta@powiat-bialogard.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
22/08/2016
|
Wadium |
1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych, zero groszy).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PeKaO S.A. Białogard Nr 14 1240 3666 1111 0000 4344 6984 z dopiskiem Szwajcar - budynek MOW;
2) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz
z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 3 pkt 2 do 5, obejmujący okres związania Wykonawcy ofertą, należy złożyć w kasie Starostwa w postaci oryginału, a kopię dokumentu dołączyć do oferty.
5. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone powyżej.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie
w wykonywaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Wykonawca wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną o wartości końcowej nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, w zakres której wchodziło wykonanie najważniejszych robót polegających na montażu instalacji c.o. i c.w.u
|
Potencjał |
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie potencjału technicznego oraz wykaże osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, w tym: przynajmniej
1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń; przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (Zamawiający nie dopuszcza łączenia uprawnień i stanowisk w powyższym zakresie)
|
Sytuacja |
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże:
a) posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę min.
300 000,00 zł.;
b) posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiat-bialogard.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Białogardzie, Plac Wolności 16 - 17, 78-200 Białogard, pok. 214
|
Data składania wniosków |
28/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Białogardzie, Plac Wolności 16 - 17, 78-200 Białogard, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, nr KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|