OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1.
Krótki opis części zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2.
Krótki opis części zamówienia:
Dostawa laptopów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3.
Krótki opis części zamówienia:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4.
Krótki opis części zamówienia:
Dostawa drukarki dla Zakładu Weterynaryjnej Diagnostyki Laboratoryjnej i Klinicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 5.
Krótki opis części zamówienia:
Dostawa dysku wewnętrznego i pamięci RAM dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej - Dziekanat WMW
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
OpisZadanie 1.
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 2.
Dostawa laptopów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 3.
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 4.
Dostawa drukarki dla Zakładu Weterynaryjnej Diagnostyki Laboratoryjnej i Klinicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 5.
Dostawa dysku wewnętrznego i pamięci RAM dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej - Dziekanat WMW
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Ulica |
ul. Nowoursynowska 166
|
Nr domu |
166
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-787
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5931390
|
Fax |
022 5931391
|
Internet |
www.sggw.pl
|
Regon |
00000178450000
|
E-mail |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Wiedza |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Potencjał |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Zdolne |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Sytuacja |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
folderów (opisów technicznych) dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załączniku 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Czas gwarancji
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://szp.sggw.pl/show.php?id=3208
|
Adres uzyskania siwz |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
ul. Nowoursynowska 159 , 02-776 Warszawa
|
Data składania wniosków |
18/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, ul. Nowoursynowska 159 , 02-776 Warszawa bud. 24, pokój 106
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|