Przebudowa ciągu komunikacyjnego Plac Wolności - ul. 9-go Maja w Szczecinku

Data publikacji 2015-12-10
Data zakończenia 2016-01-14 10:00:00
Instytucja Miasto Szczecinek
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą,
  • Kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 338868 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451112914, 451127301, 452332239, 452332908, 452311109, 452421508, 452324109, 452400001, 453161109, 325210001, 322300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzją pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obiektu Przebudowy ciągu komunikacyjnego Plac Wolności - ul.9-go Maja w Szczecinku, obejmującej w całości ulicę 9-go Maja i Plac Wolności oraz odcinki ulic: Bohaterów Warszawy, Zamkowej, Podgórnej, Wyścigowej, 1-go Maja, Szewskiej i Mariackiej w Szczecinku, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie:
1.1 Branża drogowa - obejmuje wykonanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym przebudowy nawierzchni, wybudowanie 3 fontann - fontanny posadzkowej i 2 fontann o nieckach klasycznych oraz wyodrębnienie powierzchni zieleni, w których zasadzone będą drzewa i krzewy.
1.2 Kanalizacja deszczowa - obejmuje wykonanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym odwodnienia ulic poprzez wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej, wykonanie układu zasilania fontann wraz z kanałem spustowym i wykonaniem przyłącza wodociągowego;
1.3 Branża elektryczna - obejmuje wykonanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym oświetlenia placu i oświetlenia akcentującego, wykonanie zasilania i oświetlenia fontann oraz zasilania choinki i oświetlenia ławek;
1.4 Branża telekomunikacyjna - obejmuje wykonanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym przebudowy kabli telekomunikacyjnych w celu usunięcia kolizji z projektowanymi obiektami;
1.5 Przekazanie zamawiającemu całego obiektu po zawiadomieniu w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Szczecinku o zakończeniu budowy i nie wniesieniu sprzeciwu do ww. zawiadomienia.
2. Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres min. 60 miesięcy. Zapewnienie serwisowania i konserwacji fontann oraz pielęgnacji zieleni przez okres 2 lat od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Szczecinek
Ulica Plac Wolności 13
Nr domu 13
Miejscowość Szczecinek
Kod Pocztowy 78-400
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3714126
Fax 094 3740254
Internet www.szczecinek.pl
Regon 33092089000000
E-mail urzad@um.szczecinek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/12/2017
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 110.000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Wiedza Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie dróg wraz z infrastrukturą techniczną o wartości nie mniejszej niż 1 400 000 brutto poświadczonej, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Sytuacja Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Zamawiający nie określa robót budowlanych których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: 1/ wystąpienia konieczności udzielenia wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. 2/ wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych /w tym istotne wady dokumentacji/, zamiennych lub zaniechanych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. 3/ wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania robót. 4/ wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: 1/ zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego spowodowanych w szczególności: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub nowszej technologii wykonania robót umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót. 2/ konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji. 3/ wystąpienia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 4/ wystąpienia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. 5/ konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych. 6/ wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych. 7/ zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 0.10
Adres strony internetowej siwz www.szczecinek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek
Data składania wniosków 14/01/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek Biuro Obsługi Interesanta
Termin D
Okres data do 12/02/2016
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)