Pułapki szczelinowe oraz elementy dodatkowe

Data publikacji 2015-12-11
Data zakończenia 2015-12-22 09:45:00
Instytucja Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 339042 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I
1.Szczelinowa pułapka ekranowa typu Theyson do odłowu owadów kornikowatych przy pomocy substancji wabiących w ilości 800sztuk
Pułapka wykonana z czarnego lub brązowego tworzywa sztucznego niezawierającego substancji szkodliwych ze stabilizatorem UV w kształcie prostopadłościanu. Odłowna powierzchnia ścian bocznych 0,25m2 +/- 10% w kształcie kwadratu(lub prostokąta przy różnicy boków do 20%)
Grubość pułapki w najszerszym miejscu max.15cm. Wewnątrz zaczep do umieszczenia substancji wabiącej.
Odłowne ściany przód i tył z poziomymi szczelinami zakończone skosem ułatwiającym wpadanie owadów do wnętrza pułapki o łącznej długości min.250cm na każdej ścianie. U dołu na całej długości wsuwana szuflada z wymiennym lejkiem uniemożliwiającym ucieczkę odłowionych owadów.
Ściany dla uniknięcia odkształceń połączone wzmocnieniami
W dolnej części szuflady zabezpieczone otwory niezbędne do odpływu wody z opadów atmosferycznych. W części górnej i bocznej zaczepy umożliwiające zawieszenie pułapki od góry lub z boku.
Waga kompletnej pułapki max.2kg. Pakowane po 5 sztuk
Minimalna gwarancja -co najmniej 5lat
Do oferty należy dołączyć 1 sztukę w celu potwierdzenia że oferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego

2.Urządzenie do bezobsługowego odłowu owadów kornikowatych kompatybilne z pułapką z pkt.1 w ilości 100sztuk
Opis urządzenia:
a)urządzenie wykonane z tworzywa nie zawierającego substancji szkodliwych ze stabilizatorem UV
b)Wymiary dopasowane do wielkości pułapki z pkt.1 z możliwością zamontowania urządzeń w dolnej części pułapki zamiast szuflady, z wykorzystaniem rynienki
c)ściany dla uniknięcia odkształceń połączone wzmocnieniami
d)Dolna część urządzenia zakończona zaczepem szynowym do zamocowania pojemnika chwytnego na owady.
e)Pojemnik chwytny o pojemności użytkowej około 1l w kształcie prostopadłościanu z przezroczystego tworzywa ze skalą umożliwiającą podgląd ilości odłowionych owadów
f)Odpływ wody zabezpieczony siatką uniemożliwiającą ucieczkę odłowionych owadów
g) Płyn w ilości 1,0 l na odławiane owady do zalania pojemnika chwytnego zawierający m.in. konserwant, antyperspirant i detergent. Płyn nie może zawierać składników niebezpiecznych i jego użycie nie stanowi zagrożenia dla środowiska przyrodniczego ani dla zdrowia osób obsługujących pułapki
Waga kompletnego urządzenia ok.750g.(bez płynu)Pakowane po 5 sztuk
Minimalna gwarancja -co najmniej 5lat; płyn okres przydatności do użycia -co najmniej 8miesięcy od dnia dostawy

Część II-Pułapka szczelinowa pionowa do bezobsługowego odłowu kornikowatych przy pomocy substancji wabiących w ilości 500szt.
Opis pułapki:
a)pułapka wykonana z czarnego lub brązowego tworzywa sztucznego niezawierającego szkodliwych substancji, ze stabilizatorem UV w kształcie prostopadłościanu o wym: podstawa17,5cmx9cm+/-5%; wysokość-120,0cm+/-2%
odłowna powierzchnia ścian bocznych- 0,65m2 +/-5%
Boczne ściany(wszystkie)z poziomymi szczelinami zakończonymi skosem wysuniętym na zewnątrz ułatwiającym wpadanie owadów do wnętrza o łącznej długości min.380cm.Górna część pułapki - pełna ścianka połączona zaczepem szynowym z pułapką, dół zakończony zaczepem szynowym do zamocowania pojemnika chwytnego. Wewnątrz zaczep do zawieszenia substancji wabiącej. W górnej części zaczepy do powieszenia pułapki, w dolnej dwie obejmy metalowe do montażu na palik
b)pojemnik chwytny o pojemności użytkowej ok.1l w kształcie prostopadłościanu z mocowaniem kompatybilnym z pułapką z przezroczystego tworzywa ze skalą umożliwiającą podgląd ilości odłowionych owadów.
c) konstrukcja połączenia i pojemnik muszą gwarantować odpływ wody z opadów atmosferycznych i uniemożliwić ucieczkę owadów
d) Płyn w ilości 1,0 l na odławiane owady do zalania pojemnika chwytnego zawierający m.in. konserwant, antyperspirant i detergent. Płyn nie może zawierać składników niebezpiecznych i jego użycie nie stanowi zagrożenia dla środowiska przyrodniczego ani dla zdrowia osób obsługujących pułapki
Minimalna gwarancja -co najmniej 5lat; płyn okres przydatności do użycia co najmniej 8 miesięcy od daty dostawy
e)Palik zaostrzony dł. Ok.1,0mb o przekroju 4x5cm kompatybilny z obejmami metalowymi pułapki
f)waga pułapki ok.3kg
Do oferty należy dołączyć 1 sztukę w celu potwierdzenia że oferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego

Część III
1Dodatkowy pojemnik chwytny wymieniony w pkt.2e części I oraz w pkt. b część II w ilości 1000szt.
2.Dodatkowy płyn na odłowione owady wymieniony w pkt.2g części I oraz w pkt .d część II w ilości 4000l w pojemnikach jednolitrowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych
Ulica ul. M. Zientary-Malewskiej 51/53
Nr domu 51/53
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-307
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5327304
Fax 089 5268817
Internet bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
Regon 51100169100000
E-mail zpuh.zp@olsztyn.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny jednostka skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy, bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych, albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140. ust. 3. ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. Strony dopuszczają możliwość następujących zmian w treści umowy w zakresie zmiany ceny umowy: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, 2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej/ 5.Przy zaistnieniu sytuacji określonej w § 1 ust.3 umowy, strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zamiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; c) stosownie do wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem publikowanego przez GUS za rok poprzedni - zmiana jest dopuszczalna po upływie minimum roku trwania umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz ZPUH LP Olsztyn ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53 pok.nr.11..
Data składania wniosków 22/12/2015
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce ZPUH LP Olsztyn ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53 pok.nr.13.-sekretariat zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)