Opieka Techniczna programów komputerowych wykorzystywanych w ramach Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej, Miasto Dąbrowa Górnicza

Data publikacji 2015-12-14
Data zakończenia 2015-12-22 09:30:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Górnicza
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania,
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184303 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 722610002, 722660007, 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa określona jako Opieka Techniczna, obejmująca aktualizację licencji odnoszących się do programów komputerowych wykorzystywanych w ramach Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej, Miasto Dąbrowa Górnicza (MSIP). W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający, zagwarantowany będzie mieć dostęp do najnowszych wersji oprogramowania będącego częściami składowymi systemu, w formie kolejnych wersji oprogramowania (Upgrade) lub ich uzupełnień (Update, Servis Pack) i związaną z tym aktualizację dokumentacji i instrukcji technicznych. Na potrzeby utrzymania aktualizacji oprogramowania, Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania serwisu technicznego, pozwalającego na bieżące zgłaszanie usterek, awarii, wniosków dotyczących funkcjonalności oraz zobowiązuje się do bieżącej pomocy technicznej związanej z funkcjonowaniem produktów.
2. Szczegółowe warunki i zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w złączniku nr 1 do projektu umowy - WARUNKI OPIEKI TECHNICZNEJ.
3. Opieką Techniczną zostaje objęty System Informacji Przestrzennej, Miasto Dąbrowa Górnicza oraz licencje programów komputerowych ujętych w pkt. 3.3.3. SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dąbrowa Górnicza
Ulica ul. Graniczna 21
Nr domu 21
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Kod Pocztowy 41-300
Województwo śląskie
Tel 32 2956700
Fax 32 2625032, 2956700
Internet bip.dabrowa-gornicza.pl
Regon 27625531200000
E-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_date
Captcha sec code 9NkMD
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I.Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany terminu wykonywania zamówienia: a) na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, b) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć: 2.1. zmiany stawki podatku VAT: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wartość wynagrodzenia brutto zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w ofercie. 2.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. II. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. III.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. IV. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. V. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Serwis
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Geodezji i Kartografii
Data składania wniosków 22/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe I. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. II. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.1. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.4.1. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. IV. Uszczegółowienie sekcji II.2 ogłoszenia: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2016 r. Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2016 r. V. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1. ogłoszenia: Kryteria oceny ofert: W przypadku kryterium Serwis ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w pkt. 4 Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ) dotyczącej: a) Liczby wizyt serwisowych w okresie realizacji opieki technicznej, przy czym pojedyncza wizyta serwisowa nie może trwać krócej niż 5 godzin, w czasie których zostaną omówione wszelkie problemy związane z działaniem systemu MSIP lub poszczególnych produktów objętych opieką techniczną, może zostać zainstalowana nowa wersja Produktu, konfiguracja systemu MSIP oraz przeprowadzone będzie szkolenie w zakresie nowej funkcjonalności Systemu (jeśli takie będzie konieczne). Oferty deklarujące więcej niż 5 wizyt otrzymają 50 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie poda liczby wizyt serwisowych wówczas oferta będzie podlegać odrzuceniu. b)System pomocy technicznej świadczonej drogą telefoniczną, o którym mowa w pkt II. C) Warunków opieki technicznej, w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00-15.30 umożliwiający równoległą obsługę więcej niż jednego zgłoszenia. Oferty deklarujące więcej niż 5 zgłoszeń otrzymają 50 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie poda liczby zgłoszeń obsługiwanych telefonicznie równolegle lub wpisze 0 wówczas oferta będzie podlegać odrzuceniu.
Czy unieważnienie Nie
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)