Dostawa specjalistycznej drukarki do wydruku elektronicznej legitymacji studenckich, doktoranckich oraz pracowniczych do Biura Informatycznej Obsługi Studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Data publikacji 2015-12-15
Data zakończenia 2015-12-23 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184939 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup drukarki o następujących parametrach:
1. Drukarka dwustronna , z koderem stykowym/bezstykowym;
2. Wielowątkowy tryb pracy to znaczy tj. symultaniczne kodowanie, drukowanie i laminowanie oraz dodatkowe dwa tryby drukowania;
3. W standardzie wbudowany serwer ethernetowy, moduł dwustronny oraz dwa zamykane podajniki o łącznej pojemności 400 kart;
4. Dotykowy wyświetlacz LCD z możliwością wprowadzenia kodu PIN-u;
5. Zabezpieczenie nadruku materiałami eksploatacyjnymi;
6. Metalowa obudowa z zamknięciem ograniczającymi dostęp do kaset z materiałami eksploatacyjnymi;
7. System przepływu i filtracji powietrza: filtr powietrza, dwa wentylatory, uszczelnienia, wewnętrzne czujniki temperatury;
8. Dwa moduły czyszczące i pełen wgląd w ścieżkę transportu karty we wnętrzu drukarki;
9. Szyfrowanie danych przesyłanych do drukarki za pośrednictwem sieci ethernetowej. Wymazywanie/zacieranie danych osobowych pozostałych na taśmie po nadruku z panelu K;
10. Możliwość zamontowania wizualnego wskaźnika pracy drukarki;
11. Możliwość dodania modułu do grawerowania kart.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony na stronie http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html jako Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-719
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5233420
Fax (089) 5233278
Internet uwm.edu.pl
Regon 51088420500010
E-mail jasma@uwm.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 15
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ; 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ; 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ; 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ; 7. 5. W przypadku złożenia oferty równoważnej, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom technicznym i jakościowym określonym szczegółowo w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogów, folderów, kart charakterystyki potwierdzających dane techniczne i właściwości urządzenia zaoferowanego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1.1. terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej o charakterze naturalnym np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca etc; 1.2. zakresu przedmiotu umowy spowodowane: 1.2.1. niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia; 1.2.2. wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn
Data składania wniosków 23/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia - 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie krótszym niż wyznaczony powyżej, mogą zaproponować następujące terminy dostawy, którym Zamawiający przyporządkował odpowiednią punktację: 2.1. 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 5 pkt.; 2.2. 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 3 pkt.; 2.3. 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 0 pkt. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 3 letniej gwarancji na oferowane urządzenie. Wykonawca może zaoferować okres dłuższy któremu Zamawiający przypisze następującą ilość punktów w kryterium: 60 miesięcy - 10 pkt.; 48 miesięcy - 5 pkt.; 36 miesięcy - 0 pkt.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)