DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH

Data publikacji 2015-12-15
Data zakończenia 2015-12-23 14:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185021 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i artykułów mleczarskich.
2. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres oraz dokładne parametry, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, określający obligatoryjne wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.
3.Dostarczany asortyment będzie świeży, z terminem przydatności do spożycia dostarczonego asortymentu, nie krótszym niż ¼ okresu zdatności do spożycia podanym na opakowaniu, licząc od chwili dostawy do Zamawiającego, w I gatunku - wysoka jakość.
4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi wynikiem np udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
5. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania.
6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Ulica ul. Biernackiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-089
Województwo lubelskie
Tel 81 740 86 14
Fax 81 740 39 34
Internet www.janbozy@lublin.pl lub www.spszw.lublin.pl
Regon 43099240200000
E-mail zamowienia@spszw.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, posiadanie wymaganej prawem aktualnej decyzji państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie rodzaju żywności objętej przedmiotem zamówienia, o której mowa w z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594).
Wiedza Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia, zrealizowanego dla zakładu żywienia zbiorowego typu zamkniętego, którego przedmiotem była dostawa mleka i artykułów mleczarskich, o wartości nie mniejszej niż: 174 710,00 zł.
Potencjał Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu dysponowanie co najmniej dwoma środkami transportu do przewozu żywności.
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu, zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. Samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia były dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, a realizacja dostaw odbywała się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, a w przypadku artykułów żywnościowych wymagających zachowania właściwych warunków chłodniczych, również zapewnienia właściwego ciągu temperaturowego, zgodnie z zaleceniem producenta. 9.2 Wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe odpowiadały warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, podlegającym wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej i przestrzeganiu zasad higieny, a Wykonawca winien wdrażać lub posiadać wdrożony system HACCP, zgodnie z art. 59 i 73 Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 kwietnia 2015 r. (Dz. U. poz. 594), w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 9.3. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów: 9.4. Oświadczenia Wykonawcy, iż samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia są dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, a realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, a w przypadku artykułów żywnościowych wymagających zachowania właściwych warunków chłodniczych, również zapewnienia właściwego ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta. 9.5. Oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, podlegającym wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej i przestrzeganiu zasad higieny, a Wykonawca winien wdrażać lub posiadać wdrożony system HACCP, zgodnie z art. 59 i 73 Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 kwietnia 2015 r., poz. 594, w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Uwaga: Nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię świadectwa dopuszczenia samochodu do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot oraz dokument potwierdzający wdrażanie bądź stosowanie systemu HACCP u Wykonawcy lub wcześniej na każde jego żądanie. W przypadku wykorzystywania innego pojazdu na etapie sukcesywnej realizacji zamówienia - kopię w/w świadectwa należy przedłożyć (bez dodatkowego wezwania Wykonawcy) nie później niż przy pierwszej dostawie realizowanej nowym samochodem. Wzór ww. oświadczeń, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 9.6. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, z zaznaczeniem właściwej kolumny TAK lub NIE dla każdego z parametrów/warunków.
Inne dokumenty 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji. 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas wymiany zakwestionowanego produktu
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.janbozy.lublin.pl (lub przez www.spszw.lublin.pl)
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.
Data składania wniosków 23/12/2015
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań oraz sztuk w opakowaniu. b) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta, gramatury opakowania - przy niezmienionym produkcie, c) zmiany danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku przekształceń, przejęć). Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności. 3. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)