Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko - II przetarg nieograniczony

Data publikacji 2015-12-15
Data zakończenia 2015-12-22 10:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 342646 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 483100004, 726110006, 516000008, 453143200, 486200000, 486240008, 503120005, 503000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, klawiatura, myszka, pakiet biurowy) zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ.
W ilości:
- 12 sztuk zestawów komputerowych stacjonarnych typu 1
- 1 sztuka zestawu komputerowego stacjonarnego typu 2
- 1 sztuka zestawu komputerowego stacjonarnego typu 3
- 8 sztuk monitorów
- 14 sztuk UPS
- 1 sztuka drukarka
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) transport do siedziby Urzędu Gminy Kościelisko, instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu komputerowego,
2) udzielenie gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia - zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ wzór karty gwarancyjnej,
3) udzielenie wsparcia technicznego oraz świadczenie serwisu w okresie 24 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy, polegające na udzielaniu doradztwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach dotyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgłoszenia internetowe) - rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwiązania problemu, rozwiązanie problemu, w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki/problemu na miejscu. Usterka musi być usunięta w ciągu dwóch dni roboczych.
Uwagi do przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowynie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energooszczędności.
2) Poszczególne części składowe stanowiące przedmiot zamówienia winne być ze sobą kompatybilne.
3) Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak aby był on gotowy do pracy. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania oraz konfiguracji i uruchomienia sprzętu.
5) Wykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu kompletu oprogramowania i sterowników do zestawów komputerowych, licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych - każdy komplet opisany - informujący co najmniej o dacie, miejscu - adresie wykonanej usługi.
6) Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego.
7) Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych:
- Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
- Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości.
- Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
- Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej.
- Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu.
- Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem zasilającym i transmisyjnym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kościelisko
Ulica ul. Strzelców Podhalańskich 44
Nr domu 44
Miejscowość Kościelisko
Kod Pocztowy 34-511
Województwo małopolskie
Tel 018 2079100
Internet www.koscielisko.com.pl
Regon 49052655000000
E-mail przetargi@koscielisko.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Przedmiotem zamówień uzupełniających może być dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją do Urzędu Gminy Kościelisko. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny z systemem operacyjnym, klawiatura, myszka, pakiet biurowy)
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług 2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zwrotne . 4) jeżeli zmiany określone w ust. 1,2,3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia. 5) W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 6) Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 7) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 8) Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 9) Siły wyższej, 10) W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 11) W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. 12) zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększenia ceny.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.koscielisko.com.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 11
Data składania wniosków 22/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 - pokój nr 7 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)