Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Ogrodnictwa
|
Ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
|
Nr domu |
1/3
|
Miejscowość |
Skierniewice
|
Kod Pocztowy |
96-100
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
46 833 20 21
|
Fax |
46 833 32 28
|
Internet |
www.inhort.pl
|
Regon |
10102334200000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@inhort.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytut Badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut Badawczy
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/06/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie usługi wykonania i wdrożenia systemu CRM o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł brutto każde, w tym jedno wdrożenie zintegrowane z systemem Xpertis, oraz załączy dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty.
|
Zdolne |
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia minimum:
1) kierownik projektu - z wykształceniem wyższym II stopnia, posiadający doświadczenie w zakresie zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami np. Prince II Registered Practitioner lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, który uczestniczył w min. jednym wdrożeniu na stanowisku Kierownika Projektu;
2) dwóch konsultantów wdrożeniowych z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania aplikacji oraz szkolenia użytkowników (którzy uczestniczyli w min. jednym wdrożeniu aplikacji rozbudowującej system ERP) gwarantujących realizację wdrożenia i przeszkolenie pracowników;
3) dwóch programistów z minimum 3-letnim doświadczeniem, związanym z tworzeniem i rozwojem aplikacji informatycznych (którzy uczestniczyli w tworzeniu min. jednej aplikacji rozbudowującej system ERP) zapewniających możliwość wykonania i dostosowania aplikacji do potrzeb Zamawiającego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
minimum dwie usługi wykonania i wdrożenia systemu CRM o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł brutto każde, w tym jedno wdrożenie zintegrowane z systemem Xpertis
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Ogólny opis oferowanych systemów zawierający dane umożliwiające porównanie z wymaganiami SIWZ.
2. Certyfikaty normy jakościowej ISO 9001:2000 lub inne równoważne dokumenty w zakresie opracowania i wdrażania rozwiązań informatycznych, świadczenia usług doradczych w zakresie efektywnego wykorzystania systemów informatycznych w zarządzaniu.
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potencjał innych podmiotów załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt III.4.2 i III.4.4 ogłoszenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za mówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub wystąpienia przyczyn technicznych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są niezależne od Stron i nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Liczba godzin serwisowych w okresie gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.inhort.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-2015-r.
|
Adres uzyskania siwz |
Instytut Ogrodnictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 35 - Dział Zamówień Publicznych
|
Data składania wniosków |
23/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Instytut Ogrodnictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 26
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|