Opracowanie graficzne i wydanie kalendarzy na rok 2016 oraz plakatów na potrzeby realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich` - II części

Data publikacji 2015-12-16
Data zakończenia 2015-12-28 09:30:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185195 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928, 798000002, 798220002, 798230009, 799700004, 798225007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i wydanie
kalendarzy na rok 2016 oraz plakatów na potrzeby realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów
Janowskich` - II części. Część I - Opracowanie graficzne i wydanie kalendarzy ściennych na rok 2016 w nakładzie 1.000 egzemplarzy oraz
plakatów w nakładzie 100 egzemplarzy na potrzeby realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów
Janowskich` Część II - Opracowanie graficzne i wydanie kalendarzy magnetycznych na rok 2016 w nakładzie 1.000 egzemplarzy na potrzeby
realizacji projektu LIFE13 NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich`. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I
2.1. korektę oraz obróbkę zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego; 2.2. przygotowanie projektu graficznego kalendarza ściennego
oraz plakatów (w dwóch wersjach graficznych); 2.3. wydruk kalendarza ściennego (w nakładzie 1.000 egzemplarzy) oraz plakatów (w łącznym
nakładzie 100 egzemplarzy: po 50 egzemplarzy w każdej z dwóch wersji graficznych); 2.4. wykonanie wersji elektronicznej kalendarza
ściennego oraz plakatów (w dwóch wersjach graficznych) w formie plików `.pdf` - do publikacji na stronie internetowej; 2.5. dostarczenie
przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - Wydział Spraw Terenowych IV w
Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie w wyznaczonym miejscu. Część II 2.6. korektę oraz obróbkę zdjęć i
tekstu dostarczonych przez Zamawiającego; 2.7. przygotowanie projektu graficznego kalendarzy magnetycznych (w czterech wersjach
graficznych); 2.8. wydruk kalendarza magnetycznego (w łącznym nakładzie 1.000 egzemplarzy: po 250 egzemplarzy w każdej z czterech wersji
graficznych); 2.9. wykonanie wersji elektronicznej kalendarzy magnetycznych (w czterech wersjach graficznych) w formie plików `.pdf` - do
publikacji na stronie internetowej; 2.10. dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
w Lublinie - Wydział Spraw Terenowych IV w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie w wyznaczonym
miejscu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy Części I i Części II) określa załącznik nr 1 do SIWZ będący jednocześnie
załącznikiem nr 1 do umowy

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje - Część I: 1. korektę oraz obróbkę
zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego; 2. przygotowanie projektu graficznego kalendarza ściennego oraz plakatów (w dwóch
wersjach graficznych); 3. wydruk kalendarza ściennego (w nakładzie 1.000 egzemplarzy) oraz plakatów (w łącznym nakładzie 100
egzemplarzy: po 50 egzemplarzy w każdej z dwóch wersji graficznych); 4. wykonanie wersji elektronicznej kalendarza ściennego oraz
plakatów (w dwóch wersjach graficznych) w formie plików `.pdf` - do publikacji na stronie internetowej; 5. dostarczenie przedmiotu
zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - Wydział Spraw Terenowych IV w Janowie
Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz złożenie w wyznaczonym miejscuPrzedmiot zamówienia obejmuje - Część II: 1. korektę oraz obróbkę
zdjęć i tekstu dostarczonych przez Zamawiającego; 2. przygotowanie projektu graficznego kalendarzy magnetycznych (w czterech
wersjach graficznych); 3. wydruk kalendarza magnetycznego (w łącznym nakładzie 1.000 egzemplarzy: po 250 egzemplarzy w każdej z
czterech wersji graficznych); 4. wykonanie wersji elektronicznej kalendarzy magnetycznych (w czterech wersjach graficznych) w formie plików `.pdf` - do publikacji na stronie internetowej; 5. dostarczenie przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, tj. Regionalna Dyrekcja
Ochrony Środowiska w Lublinie - Wydział Spraw Terenowych IV w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35 oraz
złożenie w wyznaczonym miejscu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Ulica ul. Bazylianówka 46
Nr domu 46
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-144
Województwo lubelskie
Tel 81 710 65 00
Fax 81 710 65 01
Internet www.lublin.rdos.gov.pl.
Regon 06041827600000
E-mail sekretariat@rdos.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: Część I - Wykonanie minimum 2 prac w zakresie projektu, składu i druku kalendarzy ściennych o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Część II - Wykonanie minimum 2 prac w zakresie projektu, składu i druku kalendarzy magnetycznych i/lub notesów magnetycznych o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. Wykaz winien wskazywać wykonanie usług polegających na: Część I - Wykonaniu minimum 2 prac w zakresie projektu, składu i druku kalendarzy ściennych o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Część II - Wykonaniu minimum 2 prac w zakresie projektu, składu i druku kalendarzy magnetycznych i/lub notesów magnetycznych o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte: Część I - Wykonanie minimum 2 prac w zakresie druku kalendarzy ściennych o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Część II - Wykonanie minimum 2 prac w zakresie druku kalendarzy magnetycznych i/lub notesów magnetycznych o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne).
Adres uzyskania siwz Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 15
Data składania wniosków 28/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 17 (sekretariat - I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w ramach projektu LIFE13NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich`. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Edyta Skorupska, 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)