Kompleksowa usługa pełnego, codziennego przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie

Data publikacji 2015-12-16
Data zakończenia 2015-12-29 11:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 344848 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158942209, 553210006, 555200001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowej usługi pełnego, codziennego przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami dotyczącymi placówek leczniczych, która obejmuje m.in.:
1) przygotowywanie przez Wykonawcę posiłków poza siedzibą Zamawiającego, na bazie lokalowo-sprzętowej Wykonawcy - minimum trzy posiłki dziennie z zastrzeżeniem diet specjalnych ustalanych przez lekarza w porozumieniu z dietetykiem Wykonawcy,
2) sporządzanie dekadowego jadłospisu przez dietetyka Wykonawcy z uwzględnieniem jadłospisu przedstawionego w ofercie oraz przekazywanie Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie min. siedmiu dni przed rozpoczynającą się dekadą,
3) dostarczanie posiłków do Zamawiającego środkami transportu Wykonawcy, (w termosach, pojemnikach GN lub innych szczelnie zamkniętych pojemnikach utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłków).
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 i 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Ulica ul. Warszawska 30
Nr domu 30
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-082
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 524 53 50, 89 524 53 80
Fax 89 524 53 80
Internet http://www.usk-olsztyn.pl
Regon 28031463200000
E-mail przetargi@szpital.uwm.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych). Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Olsztynie 92 1130 1189 0025 0030 8420 0010 (nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego!), do dnia i godziny składania ofert z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium do przetargu - Kompleksowa usługa pełnego, codziennego przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie, Nr sprawy 25/2015. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez Zamawiającego za wniesione prawidłowo, tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazane konto przed terminem składania ofert. 5. Dokument w oryginale potwierdzający wniesienie wadium w jednej z w/w form niepieniężnych, należy dołączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). Kopię tego dokumentu należy załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 6. Wadium w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 7. Wykonawca, który złoży ofertę bez prawidłowo wniesionego wadium będzie wykluczony przez Zamawiającego, a jego oferta będzie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Utrata wniesionego przez Wykonawcę wadium może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami, o których mowa w art. 61, w związku z art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. 2015 poz. 594)
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia polegających na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie spośród usług głównych, minimum jednej usługi potwierdzającej zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 350 000,00 złotych, słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto. Za zakres usług potwierdzający zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający uważa usługi zbiorowego żywienia pacjentów podobne swoim zakresem do przedmiotu zamówienia w zakresie lecznictwa zamkniętego, w szpitalu lub w podobnej placówce sektora ochrony zdrowia z ilością nie mniejszą niż 140 łóżek oraz udokumentuje, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał 1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kuchnią, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, która posiada aktualną decyzję lub pozwolenie, właściwego Inspektoratu Sanitarnego na jej prowadzenie. Ponadto Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że na wypadek awarii kuchni głównej, bądź zdarzenia losowego albo z innych przyczyn czasowego braku możliwości przygotowywania posiłków będzie dysponował w celu zapewnienia ciągłości żywienia drugą tzw. kuchnią awaryjną, zapasową.
Zdolne 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem kuchni, dietetykiem i minimum jednym wykwalifikowanym kucharzem, 1) Kierownik kuchni (szef): wskazana osoba posiada minimum 5-letni staż pracy (przy czym, co najmniej rok pracy w okresie 3 letnim poprzedzającym dzień, w którym upływa termin składania ofert), jako kierownik kuchni w jednostkach stacjonarnych, całodobowo udzielających świadczeń żywienia szpitalnego, posiada wykształcenie związane z gastronomią lub żywieniem i żywnością. 2) Wykwalifikowany dietetyk - zawód dietetyk: wskazana osoba posiada minimum 5 letni staż pracy (przy czym, co najmniej rok pracy w okresie 3 letnim poprzedzającym dzień, w którym upływa termin składania ofert), jako dietetyk w jednostkach stacjonarnych, całodobowo udzielających świadczeń żywienia szpitalnego, legitymuje się minimum średnim lub wyższym wykształceniem o profilu dietetyka. 3) Wykwalifikowany kucharz - zawód kucharz: wskazana osoba posiada minimum 5 letni staż pracy (przy czym, co najmniej rok pracy w okresie 3 letnim poprzedzającym dzień, w którym upływa termin składania ofert), w zawodzie kucharz w jednostkach stacjonarnych, całodobowo udzielających świadczeń żywienia szpitalnego, legitymuje się minimum średnim wykształceniem gastronomicznym lub związanym z żywnością i żywieniem. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że realizacja transportu zewnętrznego będzie odbywać się środkiem transportu posiadającym pozytywną decyzję właściwego Inspektoratu Sanitarnego, przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem, np.: ostatniego protokołu kontrolnego sporządzonego przez właściwy Inspektorat Sanitarny lub inny dokument potwierdzający nadzór nad transportem służącym do przewożenia żywności. Ponadto Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie w okresie zamówienia, co najmniej dwóch środków transportu przeznaczonych do transportu żywności
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 350 000,00 zł. na jedno i wiele zdarzeń
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Wykonawca wykaże, że przedmiot zamówienia w zakresie świadczenia usługi Zamawiającemu będzie realizowany zgodnie z wdrożonym systemem analizy i nadzoru jakości zdrowotnej żywności, system produkcji żywności zgodnie z wymogami HACCP lub są stosowane zasady jakościowe oparte na podstawie certyfikatu jakości ISO 22000 lub równoważne. Na potwierdzenie powyższych przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, tj. HACCP albo certyfikat jakości ISO 22000 lub równoważne. 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące dysponowania na wypadek awarii kuchni głównej, bądź zdarzenia losowego albo z innych przyczyn czasowego braku możliwości przygotowywania posiłków, drugą tzw. kuchnię awaryjną, zapasową w celu zapewnienia ciągłości żywienia.
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy. 3) Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty lub poświadczone notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Załączniku Nr 9 do SIWZ Projekt Umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Różnorodność dekadowa oferowanych posiłków
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.usk-olsztyn.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn - budynek administracji, Sekretariat Szpitala
Data składania wniosków 29/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn - budynek administracji, Sekretariat Szpitala
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)