Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego, kopiującego i faksującego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek, dzierżawa 12 sztuk kserokopiarek w tym dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek (z wyjątkiem papieru) oraz świadczenie usługi serwisowej (naprawy, konserwacje, regulacje).

Data publikacji 2015-12-17
Data zakończenia 2015-12-31 08:30:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346022 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301251208, 503232007, 503140009, 503131003, 503132004, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7a, 7b i 7c do SIWZ.

1. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kondratowicza 20, po każdorazowym otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zamówienia - własnym transportem..
2. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzany pisemnym protokołem zdawczo- odbiorczym (materiały eksploatacyjne) lub innym dokumentem (naprawa, konserwacja, regulacja) sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron.
3. W ramach przeglądu konserwacyjnego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum:
- przegląd i czyszczenie sekcji grzejnej
- przegląd i czyszczenie sekcji wywołującej
- przegląd i czyszczenie zespołu przenoszenia obrazu
- czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu)
- czyszczenie zespołu optyki
- czyszczenie kaset papieru
- czyszczenie filtrów
- czyszczenie drogi transportu papieru
- czyszczenie sekcji pobierania papieru
- sprawdzenie poprawności działania urządzenia
- regulacja jakości kopii
4. W ramach napraw urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum:
- zdiagnozowania usterki
- wykonanie odpowiednich czynności serwisowych w celu usunięcia usterki
- wymianę odpowiednich części lub podzespołów, zgodnych z zaleceniem i specyfikacją techniczną producenta urządzenia, niezbędnych do naprawy urządzenia
- dokonanie odpowiednich regulacji i innych czynności w celu doprowadzenia urządzenia do pełnej sprawności.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany typu i lokalizacji (nr pokoju, komórka organizacyjna) urządzeń drukujących wyszczególnionych z załącznikach nr 7a i nr 7b. Zmiany mogą być spowodowane wymianą na inne urządzenia drukujące niż te wymienione w załączniku nr 7a i 7b. Jeśli urządzenia te podlegałyby naprawom gwarancyjnym niniejsza umowa dotyczyłaby wyłącznie dostarczania dla nich materiałów eksploatacyjnych.
6. Dzierżawa 12 sztuk kserokopiarek, które zostaną zainstalowane u Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7c.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał producenta, model, rok produkcji oraz opis parametrów technicznych oferowanych urządzeń w załączniku nr 7c stanowiącym jednocześnie opis oferowanych urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ulica ul. Ludwika Kondratowicza 20
Nr domu 20
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-983
Województwo mazowieckie
Tel 22 4438701, 22 4438696
Fax 22 675 18 83
Internet www.targowek.waw.pl
Regon 01525966300115
E-mail ekowalska@targowek.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2017
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch zamówień których przedmiotem była dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z konserwacją i naprawą urządzeń drukujących każde obejmujące minimum po 100 urządzeń o wartości minimalnej 100 000.00 (słownie sto tysięcy) zł. brutto każde zamówienie. W przypadku zamówień wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany o wartości nie niższej niż 100 000.00 (słownie sto tysięcy) zł. brutto każde zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty - ofertę, zgodną w treści z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; - kalkulację cenową sporządzoną wg. wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ; - opis oferowanych urządzeń (do wydzierżawienia) sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7c do SIWZ; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów o których mowa w Dziale VI ust.1 pkt. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie polega na zasobach innych podmiotów załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane; - wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,z podaniem ich rodzaju i zakresu rzeczowego, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - dołączenie do oferty tego dokumentu nie jest wymagane w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 sumaryczny wiek 12 kserokopiarek wydzierżawianych przez Wykonawcę
Kryt 2p 10
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej siwz www.targowek.waw.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301 piętro III . Opłata za dokumentację 20,00 zł. Płatne w kasie urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym.........
Data składania wniosków 31/12/2015
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek w Warszawie przy ulicy Kondratowicza 20, w Wydziale Obsługi Mieszkańców, biuro podawcze - parter budynku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)