Świadczenie usługi serwisowej systemu wspomagającego zarządzanie TETA HR (dawniej TETA Personel.NET) oraz TETA HRM wraz z opieką eksploatacyjną i aktualizacyjną w 2016 roku.

Data publikacji 2015-12-18
Data zakończenia 2015-12-28 09:30:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 347174 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi serwisowej systemu wspomagającego zarządzanie TETA HR (dawniej TETA Personel.NET) oraz TETA HRM wraz z opieką eksploatacyjną i aktualizacyjną w 2016 roku.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-217
Województwo śląskie
Tel 34 3707100
Fax 34 3707170
Internet www.czestochowa.pl
Regon 15139900200000
E-mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: a) co najmniej trzy usługi, polegające na serwisowaniu oraz, b) co najmniej jedną usługę opieki serwisowej systemów, o których mowa w pkt. 3 w sektorze publicznym.
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w pkt 6.1 SIWZ: 1.1. Dokument, o którym mowa w pkt 6.1.5 powinien być złożony w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punktach 6.1.2, 6.1.3 i 6.1.4 powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1.2.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.2, 6.1.3 i 6.1.4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.2.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 1.2.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.2.1.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5.2.1.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 6.5.2.1.1 i 6.5.2.1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Przepis pkt 6.5.2.2 stosuje się odpowiednio. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 6.1 SIWZ (lub w punkcie 6.5.2 SIWZ - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 6.1.1 i 6.1.5 SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. oraz 5.3. niniejszej SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 1.5. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. W przypadku złożenia zobowiązania w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub niezłożenia ww. zobowiązania, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych, a jego oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 tejże ustawy. 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 2.1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.czestochowa.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Nadzoru i Administracji, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, pokój nr 310, tel.: (+48) 343 707 190, e-mail: kraszewska@czestochowa.um.gov.pl
Data składania wniosków 28/12/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Biuro Obsługi Interesanta (parter) na stanowisku Wydziału Nadzoru i Administracji
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.czestochowa.pl. Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)