| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Sąd Okręgowy w Poznaniu | 
							                									
						| Ulica | ul. Hejmowskiego 2 | 
							                									
						| Nr domu | 2 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Poznań | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 61-736 | 
							                									
						| Województwo | wielkopolskie | 
							                									
						| Tel | 61 62 83 004 | 
							                									
						| Fax | 61 62 83 035 | 
							                									
						| Internet | www.poznan.so.gov.pl | 
							                									
						| Regon | 00032385500000 | 
							                									
						| E-mail | inwest@SOP.internetdsl.pl | 
							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zamówienia | Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał | 
							                							                									
						| Rodz zam | U | 
							                							                									
						| Czy częsci | Tak | 
							                									
						| Liczba częsci | 13 | 
							                									
						| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających | Nie | 
							                									
						| Czas | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Czas w miesiącach | 12 | 
							                									
						| Wadium | Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 
Dla części I              585 zł (pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)
Dla części II            682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100). 
Dla części II            682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100)
Dla części IV           546  zł (pięćset czterdzieści sześć złotych 00/100). 
Dla części V             468 zł (czterysta sześćdziesiąt osiem złotych 00/100). 
Dla części VI            682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100
Dla części VII          682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100 
Dla części VIII          420 zł (czterysta dwadzieścia złotych)
Dla części IX             526 zł. (pięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100). 
Dla części X               588 zł. (pięćset osiemdziesiąt osiem złotych00/100). 
Dla części XI             682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100)
Dla części XII            400 zł (czterysta złotych 00/100). 
Dla części XIII          234 zł. (dwieście trzydzieści cztery 00/100) | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Uprawnienie | W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku | 
							                									
						| Wiedza | W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 
Dla części od I do XI:
wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
co najmniej  2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż  15.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
Uwaga
W sytuacji, kiedy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia (zadanie) warunek doświadczenia wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony w sytuacji, kiedy Wykonawca:
wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
co najmniej  4 (cztery) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż  15.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
Dla części XII i XIII:
wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
co najmniej  2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż  9.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
W przypadku składania na obie części (XII i XIII) celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej  2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż  9.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
Wykonawca może okazać się tym samym doświadczeniem w zakresie każdej części zamówienia. | 
							                									
						| Potencjał | W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku | 
							                									
						| Zdolne | W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 
wykazali, że dysponują niezbędną liczbą pracowników (minimum wskazaną przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), którzy spełniają  następujące warunki:
Dla części od I do XI:
- posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z 
  administrowaniem systemami informatycznymi,
- posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemów 
  informatycznych wykorzystywanych przez wydziały ksiąg wieczystych,
- posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemu 
  repetytoryjnego (np. Sędzia 2, Curenda) 
- odbyli szkolenie dla administratorów systemów informatycznych wydziałów ksiąg 
   wieczystych.
Dla części XII i XIII :
- posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z 
  administrowaniem systemami informatycznymi,
- posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemu 
  repetytoryjnego (np. Sędzia 2, Curenda). 
Uwaga:
Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną cześć, nie może w załączniku nr 8 (wykaz osób) wskazać tej samej osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia w więcej niż jednej części (zadaniu). | 
							                									
						| Sytuacja | W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dokument podmiotów | Tak | 
							                									
						| Niepełnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Przewidywane zmiany umowy:
1.	Zamawiający przewiduje zmianę w zakresie ww. terminów  rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, w przypadku wydłużenia się procedury przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego.
2.	W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie za kolejny okres rozliczeniowy, stanowiące pozostała do zapłaty część kwoty wynagrodzenia, określonego w § 6 ust. 1, ulegnie waloryzacji od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT.
3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej  umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
a.	terminu wykonania umowy;
b.	zakresu zamówienia;
Zmiany, o których mowa w ust.3 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a.	zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe);
b.	na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środków na realizację przedmiotu zamówienia. | 
							                									
						| Kod kryterium | B | 
							                									
						| Kryt 1p | 95 | 
							                									
						| Kryt 2 | Czas podjęcia działań przez Wykonawcę w siedzibie Sądu | 
							                									
						| Kryt 2p | 5 | 
							                									
						| Adres strony internetowej siwz | www.poznan.so.gov.pl | 
							                									
						| Adres uzyskania siwz | Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171, ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań | 
							                									
						| Data składania wniosków | 28/12/2015 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 11:30 | 
							                									
						| Miejsce | Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171, ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                									
						| Czy unieważnienie | Nie |