Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Sąd Okręgowy w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Hejmowskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-736
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 62 83 004
|
Fax |
61 62 83 035
|
Internet |
www.poznan.so.gov.pl
|
Regon |
00032385500000
|
E-mail |
inwest@SOP.internetdsl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
13
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części I 585 zł (pięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)
Dla części II 682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100).
Dla części II 682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100)
Dla części IV 546 zł (pięćset czterdzieści sześć złotych 00/100).
Dla części V 468 zł (czterysta sześćdziesiąt osiem złotych 00/100).
Dla części VI 682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100
Dla części VII 682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100
Dla części VIII 420 zł (czterysta dwadzieścia złotych)
Dla części IX 526 zł. (pięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100).
Dla części X 588 zł. (pięćset osiemdziesiąt osiem złotych00/100).
Dla części XI 682 zł (sześćset osiemdziesiąt dwa złote 00/100)
Dla części XII 400 zł (czterysta złotych 00/100).
Dla części XIII 234 zł. (dwieście trzydzieści cztery 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
|
Wiedza |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy:
Dla części od I do XI:
wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
co najmniej 2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 15.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
Uwaga
W sytuacji, kiedy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia (zadanie) warunek doświadczenia wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony w sytuacji, kiedy Wykonawca:
wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
co najmniej 4 (cztery) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 15.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
Dla części XII i XIII:
wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
co najmniej 2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 9.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
W przypadku składania na obie części (XII i XIII) celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 9.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.
Wykonawca może okazać się tym samym doświadczeniem w zakresie każdej części zamówienia.
|
Potencjał |
W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
|
Zdolne |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy:
wykazali, że dysponują niezbędną liczbą pracowników (minimum wskazaną przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), którzy spełniają następujące warunki:
Dla części od I do XI:
- posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z
administrowaniem systemami informatycznymi,
- posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemów
informatycznych wykorzystywanych przez wydziały ksiąg wieczystych,
- posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemu
repetytoryjnego (np. Sędzia 2, Curenda)
- odbyli szkolenie dla administratorów systemów informatycznych wydziałów ksiąg
wieczystych.
Dla części XII i XIII :
- posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z
administrowaniem systemami informatycznymi,
- posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemu
repetytoryjnego (np. Sędzia 2, Curenda).
Uwaga:
Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną cześć, nie może w załączniku nr 8 (wykaz osób) wskazać tej samej osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia w więcej niż jednej części (zadaniu).
|
Sytuacja |
W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przewidywane zmiany umowy:
1. Zamawiający przewiduje zmianę w zakresie ww. terminów rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, w przypadku wydłużenia się procedury przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego.
2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie za kolejny okres rozliczeniowy, stanowiące pozostała do zapłaty część kwoty wynagrodzenia, określonego w § 6 ust. 1, ulegnie waloryzacji od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
a. terminu wykonania umowy;
b. zakresu zamówienia;
Zmiany, o których mowa w ust.3 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a. zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe);
b. na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środków na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Czas podjęcia działań przez Wykonawcę w siedzibie Sądu
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.poznan.so.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171, ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
|
Data składania wniosków |
28/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171, ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|