ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie

Data publikacji 2015-12-21
Data zakończenia 2016-01-12 11:00:00
Instytucja Gmina Dopiewo
Miejscowość Dopiewo
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187837 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391500008, 391600001, 391300002, 391621006, 370000002, 391500008, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

39100000-3 Meble, 39150000-8 Różne meble i wyposażenie, 39160000-1 Meble szkolne, 39130000-2 Meble biurowe, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 37 00 0000-2 Wyposażenie sali gimnastycznej, artykuły i sprzęt sportowy, 33192000-2 Meble medyczne, 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie, 39.22.40.00-8 Sprzęt sprzątający

2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, rozmieszczenie oraz montaż mebli i wyposażenia do budynku Gimnazjum w Dopiewie .

3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych zadań:
zadanie nr 1: wyposażenie - meble na wymiar, wyposażenie pracowni fizycznej
zadanie nr 2: wyposażenie - meble szkolne, meble biurowe
zadanie nr 3: wyposażenie sali gimnastycznej
zadanie nr 4: wyposażenie gabinetu pielęgniarki
zadanie nr 5: różne meble i wyposażenie (konserwator) sprzęt do sprzątania
zadanie nr 6: dodatkowe wyposażenie

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania dotyczące wyposażenia, został zawarty w załącznikach nr 1 - 6 do SIWZ.

5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności:
a) dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku Gimnazjum, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy, odebrać opakowania związane z dostawą i montażem,
b) dostarczyć wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne oraz wolne od wad technicznych.

6. Ewentualne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.

7. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, oraz dopuszczenie do stosowania w instytucjach edukacyjnych.

Do oferty należy załączyć certyfikaty i atesty potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom, zgodnie z opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w załącznikach nr 1-6 do SIWZ.

Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca powinien umożliwić weryfikację dostarczonego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z wymogami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.

8. Dostawa obejmuje transport, montaż i rozmieszczenie przedmiotu zamówienia do budynku Gimnazjum w Dopiewie - ul. Łąkowa 2A, 62-070 Dopiewo.

9. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent dostarczonego przedmiotu umowy udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta.

10. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego sprzętu z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

11. Termin wykonania zamówienia: do 2 miesiące od daty podpisania umowy.

Zamawiający zastrzega jednak, że obiekt Gimnazjum udostępniony zostanie Wykonawcom w celu dostawy, montażu i rozstawienia wyposażania, nie wcześniej niż od 01.02.2016r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dopiewo
Ulica ul. Leśna 1c
Nr domu 1c
Miejscowość Dopiewo
Kod Pocztowy 62-070
Województwo wielkopolskie
Tel 0618148331 w 34
Fax 061 8148092
Internet www.dopiewo.pl
Regon 63125873800000
E-mail pawlicka@dopiewo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium Wadium w wysokości : - zadanie nr 1 : 800,00 zł - zadanie nr 2 : 7.000,00 zł - zadanie nr 3 : 1.800,00 zł - zadanie nr 4 : 300,00 zł - zadanie nr 5 : 300,00 zł - zadanie nr 6 : 1.000,00 zł musi zostać złożone przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 8).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 8).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 8).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 8).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 8).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia : - certyfikatów i atestów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1-6 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane szczegółowe Formularze cenowe z wykorzystaniem załączników nr 7.1. - 7.6. do SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4.Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 SIWZ . 5.Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 6. Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy : 1) w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2) w zakresie zmiany asortymentu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany asortyment nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany asortyment spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 3. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 4. Wykonawca jest także zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni, o wszelkich przeszkodach mogących spowodować niewywiązanie się przez niego z zobowiązań umownych. Wszelkie takie przeszkody winny ponadto zostać udokumentowane przez Wykonawcę wraz z określeniem daty wystąpienia przeszkody, jej charakteru oraz czasu trwania. 5. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Wydłużenie okresu gwarancji
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Dopiewo ul.Leśna 1c, 62-070 Dopiewo
Data składania wniosków 12/01/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy Dopiewo ul.Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, pok nr 5 - Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.. 3. Udostępnienie dokumentacji postępowania odbywać się będzie po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający określi termin i miejsce udostępnienia dokumentacji
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)