Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-216/2015

Data publikacji 2015-12-21
Data zakończenia 2015-12-29 11:30:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 348940 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 301210003, 302321005, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarki, urządzeń wielofunkcyjnych, sieciowego serwera plików dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego, w podziale na 10 (dziesięć) części zamówienia, zwanych dalej pakietami od 1 do 10 tj.:
Pakiet 1: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby II Kliniki Położnictwa i Ginekologii WUM.
Pakiet 2: Dostawa drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM.
Pakiet 3: Dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz Kliniki Chirurgii Ogólnej i Endokrynologicznej WUM.
Pakiet 4: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Medycyny Zapobiegawczej i Higieny WUM.
Pakiet 5: Dostawa sieciowego serwera plików na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej WUM.
Pakiet 6: Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby Działu Informatyki WUM i Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej WUM.
Pakiet 7: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej, Transplantacyjnej WUM.
Pakiet 8: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WUM.
Pakiet 9: Dostawa dwóch komputerów przenośnych na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego WUM.
Pakiet 10: Dostawa zestawu komputera stacjonarnego na potrzeby Kliniki Pediatrii z Oddziałem Obserwacyjnym WUM
2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki od 3.1-3.10.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy Pakietów 1, 6, 7, 8, 9, 10).
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.

Opis

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby II Kliniki Położnictwa i Ginekologii WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.1 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.2 do SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz Kliniki Chirurgii Ogólnej i Endokrynologicznej WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.3 do SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Medycyny Zapobiegawczej i Higieny WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.4 do SIWZ.
3 .Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sieciowego serwera plików na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.5 do SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby Działu Informatyki WUM i Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.6 do SIWZ.
3. Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej, Transplantacyjnej WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.7 do SIWZ.
3. Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest komputera przenośnego na potrzeby WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik 3.8 do SIWZ.
3. Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch komputerów przenośnych na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym odpowiednio Załącznik 3.9 do SIWZ.
3. Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputera stacjonarnego na potrzeby Kliniki Pediatrii z Oddziałem Obserwacyjnym WUM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiącym odpowiednio Załącznik 3.10 do SIWZ.
3. Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E-mail aez@am.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany złożyć: 1) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu producenta (Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta) potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 3.1-3.10 do SIWZ) ze stanem faktycznym.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w niniejszej umowie; 2)zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny, Budynek Rektoratu, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 309
Data składania wniosków 29/12/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny, Budynek Rektoratu, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 309
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)