Dostawa wyposażenia do Centrum Edukacji Ekologicznej i Rewitalizacji Jezior w Szczecinku - II etap

Data publikacji 2015-12-21
Data zakończenia 2016-01-04 10:30:00
Instytucja Powiat Szczecinecki
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory,
  • Lampy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 349268 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311000003, 391500008, 391120000, 391431227, 392243403, 315210004, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia do Centrum Edukacji Ekologicznej i Rewitalizacji Jezior w Szczecinku - II etap.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Szczecinecki
Ulica ul. 28 Lutego 16
Nr domu 16
Miejscowość Szczecinek
Kod Pocztowy 78-400
Województwo zachodniopomorskie
Tel +48 94 37 292 00
Fax +48 94 37 292 56
Internet http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Regon 33092097700000
E-mail starostwo@powiat.szczecinek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/03/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp
Wiedza na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp
Potencjał na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp
Zdolne na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp
Sytuacja na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. c) W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W celu ustalenia czy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przedkłada do oferty oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego. e) W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć opis tj.: - Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez Wykonawcę, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie ceny zamówienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy - w każdym przypadku; 2) zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, która powoduje, że wydłużenie terminu jest korzystne dla Zamawiającego, czego nie mógł przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania przetargowego; 3) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany; 4) zmiana danych Wykonawcy - w przypadku następstwa prawnego; 5) zmiany umowy, musza być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówienia publicznych, stanowiących m.in., że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja i rękojmia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz adres Zamawiającego
Data składania wniosków 04/01/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Powiat Szczecinecki, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)