Sukcesywną dostawę produktów mlecznych dla Przedszkola Słonecznego w Wasilkowie

Data publikacji 2015-12-22
Data zakończenia 2015-12-29 10:00:00
Instytucja Przedszkole "Słoneczne" w Wasilkowie
Miejscowość Wasilków
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188323 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 155000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mlecznych wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ - formularzu asortymentowo - cenowym (zamieszczonym na stronie http://bip.um.wasilkow.wrotapodlasia.pl/przetargi/zamowieniapubliczne/ogloszoneprzetargi/ wraz z niniejszym ogłoszeniem) i który będzie stanowił jednocześnie załącznik do umowy.
2. Szczegóły i warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia objęty jest także załadunek, transport i rozładunek dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie w Wasilkowie przy ul. Sienkiewicza 24 i filii przy ul. Polnej 1/4c. 2) Podane w załączniku nr 1a ilości produktów mlecznych są szacunkowe (maksymalna opcja) i mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie ilości dostarczanych produktów mlecznych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków przedszkola w wyniku absencji i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami asortymentowymi. 3) Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów mlecznych oraz ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym. 4) Oferowane produkty mleczne winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), w tym też wymogi zdrowotne. Wszystkie produkty winne być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. 5) Dostawa produktów mlecznych ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.). Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego. 6) Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów mlecznych musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Jakość dostaw powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty mleczne będące przedmiotem dostawy oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. Przy każdej dostawie produktów mlecznych zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.). Wykonawca, na każde żądanie zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 7) Dostarczane produkty mleczne będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. 3. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku (wyłączając przerwy w pracy przedszkola, w tym przerwę wakacyjną w miesiącu sierpniu) z częstotliwością dostaw - dwa razy w tygodniu (harmonogram szczegółowy dostaw, tj. dni tygodnia, w których winny odbywać się dostawy, zostanie wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) 4. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oferta winna zawierać wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedszkole "Słoneczne" w Wasilkowie
Ulica ul. Sienkiewicza 24
Nr domu 24
Miejscowość Wasilków
Kod Pocztowy 16-010
Województwo podlaskie
Tel (085) 7185501
Fax (085) 7185501
Regon 00094280200000
E-mail przedszkole@wasilkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://bip.um.wasilkow.wrotapodlasia.pl/przetargi/zamowieniapubliczne/ogloszoneprzetargi/
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.wasilkow.wrotapodlasia.pl/przetargi/zamowieniapubliczne/ogloszoneprzetargi/
Adres uzyskania siwz Przedszkole Słoneczne w Wasilkowie, ul. Sienkiewicza 24; 16-010 Wasilków
Data składania wniosków 29/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Przedszkole Słoneczne w Wasilkowie, ul. Sienkiewicza 24; 16-010 Wasilków (pokój intendenta).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2, oraz w Sekcji III.4.4), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1)jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)