Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
Ulica |
Al. Jerozolimskie 97
|
Nr domu |
97
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-909
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6840328
|
Fax |
022 8250803, 6846704
|
Internet |
www.szi.wp.mil.pl
|
Regon |
01305805000000
|
E-mail |
p.kulawczyk@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2017
|
Wadium |
Wadium wymagane na etapie składania ofert:
292 000,00 zł (dwieście dziewięćdziesiąt dwa tysiące i 0/100 zł)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca winien załączyć do oferty:
a) koncesję wydana przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, wymaganą ustawą z dnia 22.08. 1997 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ).
Firma:
c) posiada kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 683)
|
Wiedza |
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną na kwotę co najmniej 5 000 000, 00 zł netto o podobnym charakterze (zakresie) tj. polegającą na budowie lub przebudowie: budynku administracji publicznej, budynku biurowego lub budynku konferencyjnego. Do wykazu należy załączyć dowody (dokumenty) potwierdzające, że zamierzenia ujęte w ww. wykazie zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z obowiązującymi zasadami sztuki budowlanej, przepisami i normami (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).
Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał, lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Potencjał |
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania potencjału technicznego zapewniającego wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zdolne |
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ), do wykazu należy załączyć:
a) oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ) bez ograniczeń niezbędne do wykonania robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowa, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej,
oraz posiadania aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej, a także:
Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych oraz pracownicy realizujący prace w zakresie branży telekomunikacyjnej winni posiadać: pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa ; aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Instalatorzy/konserwatorzy systemów alarmowych (minimum dwie osoby) winni posiadać dodatkowo: świadectwo lub autoryzację ukończenia kursu w zakresie instalowania konserwacji systemów w klasie SA-4 (SA-3), - zgodnie z normą obronną NO-04-A004; zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty, Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania, Oświadczenie dot. uwzględnienia w cenie oferty pomniejszenia kosztów o wartość materiałów z rozbiórki, Oświadczenie dot. zastosowania urządzeń - materiałów równoważnych do wykazanych w dokumentacji projektowej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. 2)osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy.3) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym: rezygnacja z podwykonawstwa, zmiana zakresu podwykonawstwa.4) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy.5) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a)wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót, b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, c) w szczególności z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych (dalej MWWO - U) dla zadania, bieżącej realizacji robót itp., d) wykonanie zamówień dodatkowych koniecznych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia lub zamówień uzupełniających, e) zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania zamówienia w przypadku określonym w pkt. 4), f) konieczności skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu, g) z powodu innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron m.in.: nieprzewidywanych warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem, wykopaliska archeologiczne nieprzewidziane w SIWZ, wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt.4 Prawa budowlanego, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, uzyskania opinii, zezwoleń, opracowań, których nie przewidywano przy zawieraniu umowy.6) zmniejszenie zakresu umowy w przypadku:a) zmiany przeznaczenia obiektu, b) zmian organizacyjnych Zamawiającego, c) nie przyznania środków finansowych w kolejnym roku realizacji umowy lub przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym Zamawiającego. 7) zmiany polegającej na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgoda Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego. 8) zmiany materiałowe i zmiany funkcji pomieszczeń wynikające z aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do MWWO - U dla zadania. 9) zmiana wynagrodzenia ryczałtowego dopuszczona jest w Kodeksie cywilnym poprzez art. 632 § 1 i 2 jedynie w procedurze sądowej gdy spełnione są dwa warunki: musi zaistnieć zmiana stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą. 10) zmiany technologii wykonania robót. 11) zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron.
Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szi.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa
Pokój 147
|
Data składania wniosków |
18/01/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa
Pokój 147
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|