Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Data publikacji 2015-12-23
Data zakończenia 2016-01-11 11:00:00
Instytucja Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 352236 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek, faksów i nośników danych do Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

1) szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załącznikach od 1/1 do 2/2 (Pakiety 1 - 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry;
2) Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery, atramenty, wkłady, głowice, taśmy barwiące i będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, a zamontowanie i używanie dostarczonych przez Wykonawcę wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone;
3) W przypadku zaproponowania równoważnego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca gwarantuje że:
- proces produkcyjny i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie
narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów,
- producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną
środowiska oraz potwierdza, że materiały SA produkowane w sposób bezpieczny i nie
wpływający negatywnie na środowisko,
- w przypadku usterki wywołanej przez stosowanie produktów równoważnych zobowiązuje
się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania,
- zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny jest w pełni kompatybilny z
urządzeniem, do jakiego jest przeznaczony tzn. pozwala na pełna obsługę urządzenia, w tym
na monitorowaniu stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję,
- zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny działa analogicznie jak materiał
oryginalny producenta urządzenia. Materiał jest umieszczony w oryginalnym opakowaniu
fabrycznym z etykietą, musi posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer
katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności.
4) Wykonawca gwarantuje, że oferowane materiały eksploatacyjne zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie;
5) materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte, niepowodujące utraty gwarancji na sprzęt komputerowy, nieregenerowane, nieprefabrykowane, nienapełniane ponownie, o jakości i parametrach wymaganych przez producentów sprzętu komputerowego, a kasety z tonerem muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie gwarantujące rozpoznanie, że materiał eksploatacyjny nie był używany;
6) termin przydatności do użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych musi być nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia;
7) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniu zewnętrznym, a w przypadku tonerów także bezpośrednio na kasecie z tonerem;
8) dostawy realizowane będą przez okres 12 miesięcy na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / mail) lub telefonicznie;
9) materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy;
10) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem. Termin realizacji dostawy będzie wynosił maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia o konieczności dostawy w formie pisemnej (tj. fax / mail) lub telefonicznie. Za dzień roboczy uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
11) ilości materiałów wskazanych w załącznikach od 2/1 do 2/2 są wielkościami orientacyjnymi. Zmniejszenie zakupu ilości materiałów nie spowoduje dla zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych;
12) wykonawca zobowiązany jest do utrzymania niezmienności cen przez cały okres obowiązywania umowy (tj. 12 miesięcy).
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny.

Pod pojęciem /fabrycznie nowe/ zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, stopnia oddania barw) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Ulica ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-348
Województwo łódzkie
Tel 42 6314533
Fax 42 6314573
Internet www.imp.lodz.pl
Regon 00028853800000
E-mail zampubl@imp.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Wiedza oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Potencjał oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Zdolne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Sytuacja oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełnione załączniki do SIWZ, 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.imp.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 384
Data składania wniosków 11/01/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)