| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Gminy Świedziebnia
|
| Ulica |
Świedziebnia 92A
|
| Nr domu |
92A
|
| Miejscowość |
Świedziebnia
|
| Kod Pocztowy |
87-335
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
056 4938460
|
| Fax |
056 4938429
|
| Internet |
www.bip.swiedziebnia.pl
|
| Regon |
00054502400000
|
| E-mail |
t.ratkowski@swiedziebnia.com.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w myśl art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Prawa zamówień publicznych
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
16/08/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
| Wiedza |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował on należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia, w zakresie robót budowlanych na obiektach kubaturowych, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót budowlanych i dowodach potwierdzających należyte ich wykonanie.
|
| Potencjał |
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
| Zdolne |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli będzie on dysponował w chwili realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wykazie osób oraz
w oświadczeniu, potwierdzającym że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
|
| Sytuacja |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli będzie on posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 zł brutto oraz będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o przedłożoną opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz w oparciu o informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1.podpisany (zaparafowany) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ,
2.kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację techniczną oraz zestawienie mebli i wyposażenia, stanowiące Załącznik Nr 7, 10 i 11 do SIWZ,
3.wypełniony formularz Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom w zakresie podwykonawstwa stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ
4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, ekonomicznych (odpowiednio) jeśli Wykonawca polega na czas realizacji zamówienia na zasobach innych podmiotów
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty przede wszystkim w zakresie:
- terminu wykonania przedmiotu umowy - warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany.
Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności:
a) działanie siły wyższej,
b) warunki atmosferyczne i hydrogeologiczne uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych, w tym zmiana poziomu wód gruntowych uniemożliwiająca prowadzenie robót,
c) zmiany w dokumentacji projektowej, powodujące m.in. zmiany technologiczne wykonania inwestycji, konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych, robót zaniechanych, itp.
d) wykopaliska archeologiczne i procedury z tym związane,
e) znaleziska skutkujące koniecznością wstrzymania robót,
g) przedłużającą się procedurę związaną z udzieleniem zamówienia, np. z rozpatrywaniem wniesionego/wniesionych przez wykonawcę środków odwoławczych,
h) przedłużający się, niezależny od Wykonawcy proces uzyskania decyzji administracyjnych lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
i) inne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania.
- składu osobowego kadry wykonującej zamówienie,
- zmian podwykonawcy,
- zmian przepisów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia,
- wysokości wynagrodzenia (np. zmiana podatku VAT, wystąpienie robót dodatkowych, zaniechanych, itp.).
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Gwarancja na wykonanie robót budowlanych
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.swiedziebnia.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Gmina Świedziebnia Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia
|
| Data składania wniosków |
18/01/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Gmina Świedziebnia (Świedziebnia 92 A, 87-335 Świedziebnia), SEKRETARIAT - pokój nr 14.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Oś Priorytetowa 10a Inwestowanie w kształcenie, szkolenie oraz szkolenie zawodowe na rzecz zdobywania umiejętności i uczenia się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej., Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|