Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserografów i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej

Data publikacji 2015-12-29
Data zakończenia 2016-01-11 12:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 355274 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301921136, 301921129
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserografów i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych typów urządzeń. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne należy rozumieć materiały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia, lub równoważne ( w zakresie pojemności, wydajności, jakości wydruku).
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane.
Pod pojęciem fabrycznie nowy - Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelki zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem.
Przez produkt równoważny - Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Jeśli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne - Zamawiający żąda, do każdego zaoferowanego przez wykonawcę produktu równoważnego dołączenia do oferty potwierdzonego zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym.
1. Wymagania stawiane Wykonawcy;
- Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy urządzeń Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
- Wykonawca gwarantuje, ze zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
- Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność , jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godz. (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mail, faks) przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia gdy uszkodzenie urządzenia powstanie w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (email lub faks) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. Powyżej opisany obowiązek naprawy trwa przez cały okres używania przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę materiałów (także po zakończeniu trwania umowy).
3. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu zewnętrznym logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia.
4. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, a przydatność do użycia na minimum 24 miesiące od dnia dostawy.
Planowane ilości sztuk w poszczególnych asortymentach mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do 20% planowanego zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Świętokrzyska
Ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-314
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3424150
Fax 041 3443874,041 3424140
Internet www.tu.kielce.pl
Regon 00000169500000
E-mail jjustyna@tu.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Wiedza Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, uznaje się takiego, który w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oferty i załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych (co najmniej trzech) głównych dostaw (o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł. każda), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są : a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń ani oświadczeń wymaganych w pkt. a i b.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Inne dokumenty Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował całości zamówienia. 2. Zestawienie ilościowo - wartościowe faktycznie dostarczanego asortymentu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy na skutek niewykorzystania przeznaczonych środków finansowych
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.tu.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Data składania wniosków 11/01/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)