Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
|
Ulica |
ul Podwale 31-33
|
Nr domu |
31-33
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-040
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
(071) 340 38 00
|
Fax |
(071) 782 41 71
|
Internet |
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
E-mail |
czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Wysokość wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi : 8 220,00 zł
Wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi:
Część nr 1 - 7 650,00 zł,
Cześć nr 2 - 170,00 zł,
Część nr 3 - 400,00 zł,
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej wartości wszystkich części zamówienia
w których składa ofertę.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Dla wszystkich części zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, na podstawie art. 11 w związku z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), tj. przedstawią zaświadczenie potwierdzające wpis, o którym mowa powyżej.
|
Wiedza |
W części 1 zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy potwierdzą, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie lub wykonują należycie co najmniej 2 usługi na świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowych dla podmiotów stanowiących wydzieloną grupę, składającą się z minimum 1000 użytkowników, każda usługa wykazana w wykazie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Dotyczy części 1 zamówienia - W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć:
- opis techniczny oferowanych telefonów komórkowych uwzględniający parametry techniczne wymagane przez zamawiającego, określone w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz ze wskazaniem marki/producenta, typu i modelu oferowanego urządzenia. Opis techniczny może być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza załączenie zamiast opisu technicznego, kart katalogowych danego typu urządzenia, w których będą uwzględnione wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego.
W przypadku dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny dokument wraz z jego tłumaczeniem na język polski. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie kart katalogowych w języku angielskim
|
Inne dokumenty |
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 3 do SIWZ,
Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VII i VIII SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 8 do SIWZ.
1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
a)Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
1)łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
2)oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
c)Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII partnerzy winni (mogą) spełniać łącznie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W zakresie części 1 zamówienia
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach:
a. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron;
b. gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy, określonych w załącznikach do niniejszej umowy, marek i typów urządzeń abonenckich.
c. ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
d. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i jest korzystne dla Zamawiającego
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. b) zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy urządzenia abonenckie o parametrach nie gorszych, niż określone w załącznikach do niniejszej umowy, bez zmiany ceny urządzeń.
W zakresie części 2 i 3 zamówienia
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach:
a. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron;
b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
c. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i jest korzystne dla Zamawiającego
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33)
|
Data składania wniosków |
13/01/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
W części 1 zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
- cena 95 %, w tym
cena usług - 75 %
cena aparatów komórkowych - 20 %
okres udzielonej gwarancji - 5 %
|