Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2016 r

Data publikacji 2015-12-30
Data zakończenia 2016-01-11 08:30:00
Instytucja Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357724 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301240004, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2016 r

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2016 r. Szczegółowy zakres zamówienia w części I zawierający typy sprzętu jakim dysponuje zamawiający, a także maksymalne potrzeby ilościowe zamawiającego, określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki 1a do siwzPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2016 r. Szczegółowy zakres zamówienia w części II, zawierający typy sprzętu jakim dysponuje zamawiający, a także maksymalne potrzeby ilościowe zamawiającego, określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki 1b do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej
Ulica pl. Armii Krajowej 1
Nr domu 1
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-456
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 4245314
Fax 91 4245805
Regon 32093325000000
E-mail wznmzog@go2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości: 1) w części I: 7.000 zł 2) w części II: 3.000 zł w terminie do dnia 11.01.2016 r. do godziny 8:30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Zaleca się, aby w tytule przelewu znalazło się wyraźne wskazanie części, na które wnoszone jest wadium oraz wskazanie Wykonawcy, na którego rzecz jest ono wnoszone. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, powinien wnieść kwotę odpowiadającą sumie wyżej wskazanych kwot wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: w części I - Jedną główną dostawę. Za dostawę główną zamawiający uzna: dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, w ramach jednej umowy, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto w okresie maksymalnie 18-u miesięcy; w części II - Jedną główną dostawę. Za dostawę główną zamawiający uzna: dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, w ramach jednej umowy, o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto w okresie maksymalnie 18-u miesięcy. Jeżeli na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca przedstawi dostawę (umowę) będącą w trakcie realizacji, na dzień składania ofert, wartość zrealizowanej dostawy (umowy) powinna być nie mniejsza niż odpowiednio 150 000 zł lub 25 000 zł brutto, w okresie maksymalnie 18-u miesięcy. W sytuacji, gdy wykonawca złoży ofertę na obydwie części zamówienia, dla wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w obydwu częściach wystarczającym będzie wskazanie jednej dostawy głównej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto w okresie maksymalnie 18-u miesięcy. UWAGA: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) w przypadku oferowania produktów równoważnych w części I: a) informacje o nazwie producenta oferowanego produktu oraz o numerze lub nazwie raportu z testów wydajności zgodnie z normami ISO/IEC 19752 (dla tonerów monochromatycznych), ISO/IEC 24711 oraz 24712 (dla tuszy do drukarek atramentowych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów do drukarek kolorowych), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz, dla każdej pozycji, w której wykonawca oferuje produkt równoważny. W przypadku uznania oferty wykonawcy za najkorzystniejszą w części I, podane w ofercie nr/nazwy raportów muszą być zgodne z nr/nazwami raportów dostarczonymi przed podpisaniem umowy. b) certyfikaty dla producentów wyrobów równoważnych: - jakościowy ISO 9001 (lub równoważny); - środowiskowy ISO 14001 (lub równoważny) Jeżeli materiały eksploatacyjne nie będą objęte wymienionymi certyfikatami lub raportami ciężar udowodnienia, że oferowany produkt jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez zamawiającego w siwz spoczywa na wykonawcy w myśl art. 30 ust. 5 ustawy. 2) w przypadku oferowania produktów równoważnych w części II: a) opis materiału równoważnego zawierający w szczególności informację o nazwie producenta oferowanego produktu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do siwz, oraz informacje, z których wynikać będzie, że dany produkt jest oryginalny oraz zalecany przez producenta sprzętu, w którym ma być stosowany. Ciężar udowodnienia, że oferowany produkt jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez zamawiającego w siwz spoczywa na wykonawcy w myśl art. 30 ust. 5 ustawy.
Inne dokumenty 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) formularz asortymentowo-cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a lub 1b do siwz, w zależności od tego, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana ta może dotyczyć sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo-cenowym, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w siwz za cenę określoną w ofercie i umowie
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11711.asp
Adres uzyskania siwz Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 336 W)
Data składania wniosków 11/01/2016
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 336 W)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)