Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. nr ref. DOA-ZP-VII.271.65.2015

Data publikacji 2015-12-30
Data zakończenia 2016-01-12 11:30:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Soki owocowe i warzywne,
  • Soki owocowe,
  • Mleko i śmietana,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Kawa,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358458 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158600004, 158200002, 155100006, 153213007, 158610001, 159810008, 153200007, 159800001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis części zamówienia.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Część 1 - dostawa artykułów spożywczych - kawa, herbata, cukier, słodycze itp. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.;
Część 2 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.;
Część 3 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso Delonghi do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.;
Część 4 - dostawa artykułów spożywczych - wody mineralnej w pojemnikach
o pojemności 0,5 l. i 1,5 l. oraz wody mineralnej w szklanych butelkach o poj.
0,33 l. typu Cisowianka lub równoważne do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r.;
Część 5 - dostawa artykułów spożywczych - wody źródlanej w butlach
o pojemności min. 18,9 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.;

Część 6 - dostawa artykułów spożywczych - soków owocowych i warzywnych w opakowaniach o pojemności 1 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.;
Część 7 - dostawa artykułów spożywczych - napojów gazowanych PEPSI, COLA - COLA lub równoważny, w butelkach szklanych o pojemności 0,2 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na wybraną(e) część(ci) /wszystkie części zamówienia.

Opis

Część 1 - dostawa artykułów spożywczych - kawa, herbata, cukier, słodycze itp. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.Część 2 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZCzęść 3 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso Delonghi do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZCzęść 4 - dostawa artykułów spożywczych - wody mineralnej w pojemnikach
o pojemności 0,5 l. i 1,5 l. oraz wody mineralnej w szklanych butelkach o poj.
0,33 l. typu Cisowianka lub równoważne do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZ.Część 5 - dostawa artykułów spożywczych - wody źródlanej w pojemnikach
o pojemności min. 18,9 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZCzęść 6 - dostawa artykułów spożywczych - soków w opakowaniach
o pojemności 1 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZ.Część 7 - dostawa artykułów spożywczych - napojów gazowanych PEPSI, COLA - COLA lub równoważny, w butelkach szklanych o pojemności 0,2 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I. J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00051418200000
E-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium - dotyczy wszystkich części zamówienia tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź
Data składania wniosków 12/01/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź pok. nr 8 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich części tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7: od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż od dnia 04 stycznia 2016 r.) do dnia 31 grudnia 2016 r. 2. Dla wszystkich części zamówienia tj, 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 - Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert przypisując mu odpowiednią wagę punktową - CENA BRUTTO 100% tj. 100 pkt. Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla ww. kryterium dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania: C = Cmin / Ci x 100 gdzie: C - Ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium Cena Cmin - Cena najniższa z ofert* Ci - Cena oferty rozpatrywanej* * - w przypadku, gdy wybór oferty z najniższą ceną lub oferty rozpatrywanej prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT, do ceny najniższej z ofert lub ceny oferty rozpatrywanej zostanie odpowiednio doliczony podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom) w poszczególnych częściach zamówienia, który(rzy) przedstawi(ą) najniższą cenę za realizację usługi, a tym samym jego/ich oferta otrzyma największą ilość punktów. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie (otrzymały taką samą ilość punktów), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy wszystkich części zamówienia tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7. 4. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert wariantowych, - rozliczania w walutach obcych, - aukcji elektronicznej, - dynamicznego systemu zakupów, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - zamówienia uzupełniającego. 5. Zamawiający przewiduje:prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: Dla części 1: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej, - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej. Dla części 2: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej. Dla części 3: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; Dla części 4: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej, - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej. Dla części 5: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 30% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego. Dla części 6: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej, - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej. Dla części 7: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 30% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego. 6. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy do 30% wartości umowy - dotyczy poszczególnych części tj. : części 1,2,3,4,5,6 i 7. Wskazane ilości są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. wielkościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionych towarów z jednoczesnym zmniejszeniem do 30% wartości umowy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów. 8. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)