Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn techniki biurowej dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie w 2016 r

Data publikacji 2015-12-31
Data zakończenia 2016-01-08 11:00:00
Instytucja Gmina Staszów
Miejscowość Staszów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360718 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301921129
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn techniki biurowej dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie w 2016r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ.
Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego.
Wskazane w SIWZ (formularz cenowy) ilości mają charakter orientacyjny i nie wiążą Zamawiającego.
Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Staszów
Ulica ul. Opatowska 31
Nr domu 31
Miejscowość Staszów
Kod Pocztowy 28-200
Województwo świętokrzyskie
Tel 015 8642014
Fax 015 8643261
Internet www.staszow.pl
Regon 83040974900000
E-mail bzp@staszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy
Wiedza W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy, obejmującej dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn techniki biurowej Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty - Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do formularza oferty. - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (pkt. 10 SIWZ). - Jeżeli wykonawca zastrzegł, że informacje zawarte w ofercie, nie mogą być udostępniane zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. - Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; - Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wskazane w pkt III.4, pkt III.5 oraz pkt.III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie, - dokumenty wskazane w pkt III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy składają łącznie. Dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis dot. wystawienia dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie 1) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2) zmiany wynagrodzenia, w sytuacji: a) zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia netto 3) zmiany osobowe w sytuacji: a) zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności, o których mowa w § 3 ust. 7 i ust.8 umowy; b) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) zmiana sposobu spełnienia świadczenia umowy w sytuacji: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji umowy, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; 3.Wszystkie postanowienia wymienione w ust.2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 TERMIN DOSTAWY
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.bip.staszow.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 308
Data składania wniosków 08/01/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie nie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)