Dostawa mleka i produktów mlecznych do Kantyny w Zakładzie Karnym w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk

Data publikacji 2015-12-31
Data zakończenia 2016-01-07 12:00:00
Instytucja Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
Miejscowość Czarne
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360810 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje : Dostawę mleka i produktów mlecznych do Kantyny w Zakładzie Karnym w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie w następujących ilościach, rodzaju oraz zgodnych z opisem produktów :
L.p. Asortyment J.m. Ilość do
1. Twaróg półtłusty kg 400
2. Serek wiejski szt 3200
3. Jogurt Danone nature bez cukru szt 360
4. Serek Danone Danio szt 500
5. Serek topiony Hochland zegar szt 150
6. Ser topiony Hochland 100 g szt 330
7. Ser topiony plastry Warmia szt 50
8. Ser topiony plastry Hochland szt 50
9. Ser hawarti kg 80
10. Ser Edamski kg 90
11. Ser Filipek kg 30
12. Ser Gouda kg 20
13. Jogurt Jogobella 150 g szt 1500
14. Jogurt Danone Gratka 300 g szt 500
15. Jogurt Serduszko Zott 315 g szt 500
16. Masło śmietankowe 200 g kg 40
17. Śmietana 18 % kubek 200 g szt 350
18. Mleko w proszku granulowane 1 kg kg 1200
19. Mleko Łaciate 3,2 % L 2500
20. Kefir 3% L 250
21. Margaryna Delma Kanapkowa 500 g szt 100
22. Maślanka naturalna L 150
23. Jogurt Serduszko Zott 125 g szt 100
24. Margaryna Delma z masłem szt 50
25. Margaryna Delma z masłem szt 50


3.3. Miejsce dostawy :
Kantyna w Zakładzie Karnym w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk
3.4. Dostawy będą realizowane w ilościach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego na następujących warunkach:
1) dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku;
2) szacowana wielkość dziennej dostawy ok. 300 zł ( Zamawiający dopuszcza za jego zgodą i na zasadach określonych przez Zamawiającego łączenie co-dziennych dostaw tj. zmniejszenie ich częstotliwości dostaw)
3) składanie zamówień faks lub i mail.
3.5. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana przez Wyko-nawcę własnym transportem na jego koszt, z zapewnieniem wyładunku i możliwości sprawdzenia ilości i jakości dostawy.
3.6. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy:
3.7. Przedmiot dostawy musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu i spełniać wymogi określone przepisami odręb-nymi a w szczególności;
ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów,
ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego,
rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych,
ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o towarach paczkowanych.
3.8. dostarczony asortyment nie może nosić żadnych oznak uszkodzeń fizycznych i biochemicznych,
3.9. dostarczany towar musi być wolny od wad fizycznych i prawnych,
3.10. dostarczany towar musi być pełnowartościowy, z ważną datą do spożycia,
3.11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych za-pewniających odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu.
3.12. W trakcie transportu Wykonawca zapewni nieprzerwany łańcuch chłodniczy,
3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będą-cych przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem, że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie.
3.14. Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem umowy, bez żadnych konsekwencji.
3.15. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
3.16. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek za-strzeżenia do przedmiotu dostawy.
3.17. Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy.
3.18. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 12 godzin .
3.19. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu następnych 12 godzin po terminie zgłoszenia reklamacji, z uwzględnieniem godzin przyjmowania towaru obowiązujących u Zamawiającego:
1) usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości;
2) wymieni towar na nowy lub inny odpowiadający wymaganiom Zamawiają-cego - w przypadku zakwestionowania jakości.
3.20. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę.
3.21. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 12 godzin od jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji.
3.22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów poświadczających, że dostarczane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
Ulica ul. Pomorska 1
Nr domu 1
Miejscowość Czarne
Kod Pocztowy 77-330
Województwo pomorskie
Tel 59 833 36 79
Fax 59 833 24 30
Internet www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Regon 22115305000000
E-mail Biuro@igb-pomerania.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ
Wiedza W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ
Potencjał W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ
Zdolne W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ
Sytuacja W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym załącznik A do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy zostały opisane w § 10 załącznika B do umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana Umowy musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i zgłoszona przez Stronę nie później niż w terminie 2 dni przed jej planowanym wprowadzeniem. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy: 1) gdy zachodzi konieczność zastąpienia jednego asortymentu innym równoważnym, innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zmiana wynika: a) z zakończenia produkcji, b) zmiany wielkości opakowania gramatury produktu, gdy producent zakończył produkcję asortymentu w opakowaniach lub gramaturze w poprzednich wielko-ściach, 2) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, a w szczególności, gdy wystąpi konieczność na żądanie zakładów karnych lub aresztów śledczych współpracujących z Zamawiającym zmiany ceny lub rodzaju oferowanego asortymentu; 3) zmiany terminu dostawy - całości lub części w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, za które Strony nie ponoszą odpowiedzialności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Adres uzyskania siwz Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95 - Sekretariat
Data składania wniosków 07/01/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95 - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)