Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
|
Ulica |
ul. Wiejska 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Brodnica
|
Kod Pocztowy |
87-300
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 668 91 00
|
Fax |
56 668 91 01
|
Internet |
www.zozbrodnica.pl
|
Regon |
00030232700000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
11
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w zależności od pakietu, na który składa się ofertę:
2.1. Pakiet nr 1 - 305,00 zł.
2.2. Pakiet nr 2 - 770,00 zł.
2.3. Pakiet nr 3 - 1 750,00 zł.
2.4. Pakiet nr 4 - 540,00 zł.
2.5. Pakiet nr 5 - 2 600,00 zł.
2.6. Pakiet nr 6 - 240,00 zł.
2.7. Pakiet nr 7 - 250,00 zł.
2.8. Pakiet nr 8 - 1 200,00 zł.
2.9. Pakiet nr 9 - 2 300,00 zł.
2.10. Pakiet nr 10 - 115,00 zł.
2.11. Pakiet nr 11 - 450,00 zł.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004 i załączyć do oferty potwierdzenie wpłaty.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. Tytuł przelewu wadium powinien być oznaczony numerem sprawy ZP/6/2016 i numerem pakietu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
|
Potencjał |
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
|
Zdolne |
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Załączenia do ofert opisów, kart katalogowych (produktowych) dla potwierdzenia wymaganych parametrów lub specyfikacji konkretnych produktów (np. skład zestawu, gramatura materiału, skład tworzyw z jakich wykonane są dane produkty, itp.) - dotyczy pakietu nr 10.
Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnioną osobę. W przypadku wątpliwości związanych z oceną czy dany warunek został spełniony czy nie, Zamawiające wezwie Wykonawcę o uzupełnienie dokumentu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ (właściwy dla pakietu, na który składa ofertę Wykonawca).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami:
1) Zmiana podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian;
2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy - w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie,
3) Obniżenie ceny jednostkowej netto produktu w przypadku propozycji obniżenia tej ceny przez Wykonawcę.
4) Osób upoważnionych, o których mowa w § 10 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osoba upoważnioną do współpracy lub zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego i Wykonawcy.
5) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny.
6) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
7) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m - ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin realizacji dostaw
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.zozbrodnica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Wiejska 9
87-300 Brodnica
Sekcja Zamówień Publicznych
|
Data składania wniosków |
08/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Zespół Opieki Zdrowotnej
SEKRETARIAT
ul. Wiejska 9
87-300 Brodnica
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|