| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
| Ulica |
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
|
| Nr domu |
24A
|
| Miejscowość |
Białystok
|
| Kod Pocztowy |
15-276
|
| Województwo |
podlaskie
|
| Tel |
085 7468000
|
| Fax |
085 746 88 80
|
| Internet |
www.usk.bialystok.pl
|
| Regon |
00028861000000
|
| E-mail |
ZPSPSKAM@cksr.ac.bialystok.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
4
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
28
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jezeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
| Wiedza |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wykonanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane oraz załączą dowody, czy zostały wykonane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie minimum 2 dostawy sprzętu odpowiadającego zakresem przedmiotowi zamówienia - jak poniżej - o wartościach brutto minimum:
Pakiet nr 1 = 50.000,00zł (dostawa analizatorów),
Pakiet nr 2 = 4. 000,00zł (dostawa wirówki laboratoryjnej),
Pakiet nr 3 = 14.000,00zł (dostawa wirówki laboratoryjnej),
Pakiet nr 4 = 23.000,00 zł (dostawa klimatyzatorów)
|
| Potencjał |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania przez wykonawców potencjału technicznego do realizacji zamówienia.
|
| Zdolne |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania przez wykonawców osób zdolnych do wykonania zamówienia.
|
| Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
a) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) - w tym oświadczenie o posiadaniu i dostarczeniu na żądanie Zamawiającego aktualnych dokumentów w ww. zakresie - nie dotyczy klimatyzatorów.
b) oryginalne firmowe prospekty producentów sprzętu potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów technicznych. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach nr 1.1. - 1.4. do SIWZ. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji aparatu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru.
Uwaga! W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od wykonawców dokumentów potwierdzających parametry/warunki wymagane przez zamawiającego, które zostały określone w Załącznikach nr 1.1 - 1.4. do siwz
|
| Inne dokumenty |
1. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy tabel podanych w Załączniku nr 1 (Wykonawca wypełnia tylko te tabele z Pakietami, które dotyczą części zamówienia, w zakresie której składana jest oferta)
3. Wypełnione i podpisane arkusze parametrów technicznych - Załączniki nr 1,1-1.4 (Wykonawca wypełnia tylko te tabele z Pakietami, które dotyczą części zamówienia, w zakresie której składana jest oferta)
4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2 (Wykonawca wypełnia tylko te wiersze z Pakietami, które dotyczą części zamówienia, w zakresie których składana jest oferta).
5. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający są:
a) zmniejszenie ceny określonej w umowie, wydłużenie terminu płatności, wydłużenie terminu ważności oferowanego asortymentu - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, udoskonalenie przedmiotu umowy;
b) wydłużenie terminu płatności;
c) wydłużenie terminu gwarancji określonych w umowie;
d) za zgodą Zamawiającego dostarczenie asortymentu o parametrach wyższych niż określone z zastrzeżeniem, iz cena nie ulegnie zwiększeniu.
2. Zmiany w treści niniejszej umowy, o których mowa w ust.1 wymagają formy pisemnej - w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy - pod rygorem ich nieważności.
3. W nieprzewidzianych przypadkach braku objętego umową przedmiotu zamówienia danego producenta dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie.
4. Dopuszczalna jest za zgodą Zamawiającego zmiana parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania - tj. zamienny/równoważny produkt o niezgorszych parametrach technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.usk.bialystok.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, lok nr 28 (zamówienia publiczne)
|
| Data składania wniosków |
27/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, lok nr 28 (zamówienia publiczne)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|