Sukcesywne dostawy obuwia medycznego i obuwia operacyjnego z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/35/2016.

Data publikacji 2016-04-27
Data zakończenia 2016-05-05 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47039 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy obuwia medycznego i obuwia operacyjnego z podziałem na 2 pakiety wyszczególnione w poniższej tabeli:

Nr pakietu Przedmiot zamówienia
I Obuwie medyczne
II Operacyjne obuwie gumowe typu trep zielony
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 2 do nr 3 do SIWZ, zwane również w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Ulica ul. Wólczańska 191/195
Nr domu 191
Nr miesz 195
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-531
Województwo łódzkie
Tel 042 6371322
Fax 042 6371322
Internet www.pirogow.pl
Regon 47165836000000
E-mail zp@pirogow.internetdsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w treści SIWZ, zamawiający żąda załączenia do oferty: Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment posiada certyfikat CE oraz że jest zgodny z normą PN-EN ISO 20347 wymaganej dla obuwia zawodowego - wykorzystując wzór druku stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. materiałów informacyjnych w języku polskim / przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt. 9.6 SIWZ (np. ulotki, kopie stron katalogowych, opisy techniczne etc.) potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry - dotyczy pakietów I - II. Materiały, o których mowa powyżej w pkt 9.7.2 SIWZ winny być szczegółowo oznaczone, której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje wykonawca, z uwzględnieniem pkt 13.3.2 SIWZ (zapis pkt 13.3.2 SIWZ dotyczy wyłącznie materiałów, o których mowa w pkt 9.7.2 SIWZ). Katalogi lub foldery przedstawiające zaoferowany produkt. Wykonawca winien przedstawić minimum 5 fasonów obuwia dla pozycji 1-2 oraz 3 fasony obuwia dla pozycji 3. Zamawiający wybierze jeden fason/wzór z każdej pozycji przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą -- dotyczy pakietu I.
Inne dokumenty Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 26.2.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.2. zmiany numeru katalogowego produktu, 26.2.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.4. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.5. przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: 26.2.5.1. zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), 26.2.5.2. zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. 26.2.5.3. w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu przy niezmienionych cenach jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 do umowy poprzez wprowadzenie aneksu 26.2.6. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia wynikający z obowiązujących przepisów prawa 26.2.7. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 26.2.8. W przypadkach, o którym mowa w pkt 26.2.6.3. oraz w pkt. 26.2.6.4 SIWZ Strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać drugiej Stronie, że: 26.2.8.1. zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz 26.2.8.2. o jaką dokładnie wartość zmienią się koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 26.2.9. Zmiany, o których mowa w pkt 26.2.6.3. oraz w pkt. 26.2.6.4 SIWZ obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła w życie ta zmiana, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru dokonania zmian umowy w związku ze zmianą przedmiotowych przepisów. Zmiany te zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz wykazania zmienionej wartości wynagrodzenia leży wyłącznie po stronie Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pirogow.pl/ogloszenia_zamowienia.php
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro,
Data składania wniosków 05/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)