Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centralny Ośrodek Informatyki
|
Ulica |
ul. Suwak 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
90-330
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 250 28 83
|
Fax |
22 250 29 87
|
Internet |
www.coi.gov.pl
|
Regon |
10099948900000
|
E-mail |
przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
2
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
1 Wysokość wadium.
1.1 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
5 000,00 zł [pięć tysięcy złotych]
1.2 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
2 Forma wadium.
2.1 Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1.1 pieniądzu;
2.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.1.3 gwarancjach bankowych;
2.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
2.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
2.2.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, oraz jednostki prowadzącej postępowanie), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib
2.2.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
2.2.3 kwotę gwarancji,
2.2.4 termin ważności gwarancji,
2.2.5 zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacji gdy Wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b) którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
3 Miejsce i sposób wniesienia wadium.
3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego
numer rachunku: 73 1130 1017 0020 1468 8790 0001
Na dowodzie wpłaty należy zamieścić adnotację
wadium: COI - ZZAK.3201.14.2016
3.1.1 Dowód wniesienia wadium należy złożyć wraz z ofertą (odrębnie dla każdej części zamówienia).
3.1.2 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu, to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty.
3.1.3 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu, to do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.
3.1.4 Jeśli Wykonawca po upływie terminu związania ofertą będzie żądał zwrotu oryginału dowodu wniesienia wadium, do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginiecie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
W powyższym przypadku w spisie treści oferty należy wyszczególnić zarówno oryginał jak i kserokopię dowodu wniesienia wadium.
4 Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej termin wniesienia wadium jest terminem uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5 Zatrzymanie i zwrot wadium.
Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy:
posiadać wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie niniejszego zamówienia tj.:
tj.: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej:
1 trzy audyty bezpieczeństwa aplikacji dla złożonych systemów IT, których zakres prac obejmował co najmniej dwa z trzech wymienionych niżej obszarów (przy czym każdy z nich musiał wystąpić minimum raz):
a. Weryfikację rozwiązania w zakresie:
i. mechanizmu autoryzacji użytkowników;
ii. mechanizmu zarządzania użytkownikami;
iii. mechanizmów walidacji danych wejściowych i wyjściowych;
iv. mechanizmów obsługi błędów i wyjątków;
v. funkcjonalność i funkcje administracyjne systemu
b. testy penetracyjne aplikacji
c. analiza kodu
przy czym wartość co najmniej jednej z tych usług wynosiła nie mniej niż 70.000 PLN brutto, a wartość pozostałych dwóch usług wynosiła nie mniej niż 40.000 PLN brutto każda.
2 jedno wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnego z normą PN ISO/27001 (lub równoważnej) zakończonego certyfikacją, o wartości minimum 10 000,00 zł brutto
3 jeden audyt systemu bezpieczeństwa informacji zgodnz z normą ISO/IEC 27001:2013 lub równoważnej o wartości minimum 10 000,00 zł brutto
|
Zdolne |
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zespołem audytowym, który będzie realizował zamówienie:
1 Dla usług wskazaznych w pkt 4 i-iv SIWZ:
i. Minimum jedna osoba posiadająca aktualny certyfikat
a. Certified Information Systems Auditor (CISA) wydany przez ISACA lub równoważny np. CISM, CGEIT
b. Certified Information Security Professional (CISSP) wydany przez ISC2 lub równoważny np. OPST, OPSA, OPSE
ii. Minimum jedna osoba posiadająca umiejętności niezbędne do uzyskania po jednym z poniższych certyfikatów:
a. OSSTMM Professional Security Tester (OPST) lub równoważny
b. Offensive Security Certified Professional (OSCP) lub równoważny
c. Certified Ethical Hacker (CEH) lub równoważny
d. Certified Internal Auditor (CIA) lub równoważny
e. GIAC System and Network Auditor (GSNA) lub równoważny
f. CyberSecurity Forensic Analyst (CSFA) lub równoważny
Zamawiający nie dopuszcza, aby kompetencje wymagane w pkt. i. oraz ii. były łączone.
2 Dla usług wskazanych w pkt 4 v-vi SIWZ:
i. Minimum jedna osoba posiadająca aktualny certyfikat Certified Information Systems Auditor (CISA) lub Certified Information Security Professional (CISSP), lub równoważny
ii. Minimum jedna osoba posiadająca certyfikat audytora wiodącego ISO/IEC 27001 oraz audytora wiodącego ISO 22301 (Zamawiający dopuszcza dwie osoby posiadające wskazane certyfikaty)
iii. Minimum jedna osoba posiadająca certyfikat ITILv3 co najmniej Foundation
Zamawiający nie dopuszcza, aby kompetencje wymagane w pkt. i., ii. oraz iii. były łączone.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający opisał wymagane dostawy w pkt. III.3.2) Wiedza i doświadczenie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.3.2. do III. 3.5. będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, stosownie do treści art. 24 ust 2a ustawy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych,
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania Umowy. Wynagrodzenie, ulegnie stosownej zmianie, uwzględniającej zmienioną stawkę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
sposób realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.coi.gov.pl http://coi.ssdip.bip.gov.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Centralnego Ośrodka Informatyki, ul. Suwak 3,
02 - 676 Warszawa
|
Data składania wniosków |
26/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
Miejsce |
Centralnego Ośrodka Informatyki, ul. Suwak 3,
02 - 676 Warszawa (recepcja)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|