Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-08-10 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139085 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331413209, 331694006, 331413223, 331414114, 334120006, 425143108, 331412002, 312248103, 331414200, 331413216, 331416408
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

część nr 1 - igły, strzykawki
część nr 2 - igły do znieczuleń podpajęczynówkowych
część nr 3 - kaniule dożylne
część nr 4 - rękawice chirurgiczne, diagnostyczne
część nr 5 - przedłużacze
część nr 6 - cewniki, zestawy do lewatywy, zestawy do odsysania
część nr 7 - rurki intubacyjne, prowadnice do rurek, filtr bakteryjny
część nr 8 - pojemniki na odpady medyczne, paski do glukometru
część nr 9 - dreny Redona, Mini Spike do podawania leków
część nr 10 - pojemniki na wycinki histopatologiczne
część nr 11 - sprzęt bezpieczny

Opis

sukcesywna dostawa igieł i strzykawek jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa igieł do znieczuleń podpajęczynówkowych jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa kaniul dożylnych jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa przedłużaczy użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa cewników, zestawów do lewatywy oraz zestawów do odsysania jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa rurek intubacyjnych, prowadnic oraz filtrów bakteryjnych jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa pojemniki na odpady medyczne oraz pasków do glukometru jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa drenów Redona oraz Mini Spike do podawania leków jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa pojemników na wycinki histopatologiczne jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.sukcesywna dostawa sprzętu bezpiecznego jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Ulica ul. Paderewskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Wałbrzych
Kod Pocztowy 58-301
Województwo dolnośląskie
Tel 074 8877183
Fax 074 8877103
Internet www.szpital.walbrzych.pl
Regon 89004717900000
E-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: Część nr 1 - 670,00 PLN (słownie: sześćset siedemdziesiąt 00/100 PLN) Część nr 2 - 1 830,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset trzydzieści 00/100 PLN) Część nr 3 - 1 260,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt 00/100 PLN) Część nr 4 - 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 PLN) Część nr 5 - 210,00 PLN (słownie: dwieście dziesięć 00/100 PLN) Część nr 6 - 1 750,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt 00/100 PLN) Część nr 7 - 240,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści 00/100 PLN) Część nr 8 - 1 420,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta dwadzieścia 00/100 PLN) Część nr 9 - 920,00 PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia 00/100 PLN) Część nr 10 - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100 PLN) Część nr 11 - 133,00 PLN (słownie: sto trzydzieści trzy 00/100 PLN)
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: - oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wg wzoru formularza nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz udokumentuje, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwie dostawy do szpitali, tożsame z przedmiotem zamówienia - o charakterze i wartości brutto każdej z dostaw nie mniej niż: część nr 1- 30 000,00 zł, część nr 2 - 90 000,00 zł, część nr 3 - 60 000,00 zł, część nr 4 - 300 000,00 zł, część nr 5 - 10 000,00 zł, część nr 6 - 90 000,00 zł, część nr 7 - 10 000,00 zł, część nr 8 - 70 000,00 zł, część nr 9 - 40 000,00 zł, część nr 10 - 9 000,00 zł, część nr 11 - 7 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg wzoru formularza nr 3;
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wg wzorów formularza nr 2
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg wzorów formularza nr 2
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wg wzoru formularza nr 2 oraz udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunki jw. mogą spełniać łącznie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Kopię Certyfikatu Rejestracyjnego oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień Umowy 1 Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zmianami przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia lub wystąpią zdarzenia spowodowane siłą wyższą. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości przedmiotu umowy. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w paragrafie umowy, będzie podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę. Waloryzacja zostanie dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 60 dni od dnia obowiązywania nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy tzw. pilnej
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital.walbrzych.pl
Adres uzyskania siwz Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wałbrzych Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 10/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wałbrzych SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)