09/PN/2016

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-18 11:00:00
Instytucja Szpitale Tczewskie S. A.
Miejscowość Tczew
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159937 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa serwisu i konserwacji wraz z nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i Impuls dla Szpitali Tczewskich S.A.


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpitale Tczewskie S. A.
Ulica ul. 30 Stycznia 57/58
Nr domu 57/58
Miejscowość Tczew
Kod Pocztowy 83-110
Województwo pomorskie
Tel 58 7776635
Fax 58 5313830
Internet www.szpitaletczewskie.pl
Regon 22062068900000
E-mail dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: PODMIOT LECZNICZY
Rodzaj zam inny PODMIOT LECZNICZY
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się prawidłowym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych usług (minimum 1 usługa) w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym celu przedkładając wraz z ofertą wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (minimum 1 usługa) w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług posiadają umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls, w tym celu przedkładając wraz z ofertą wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i którzy posiadają certyfikaty/świadectwa wystawione przez Autora oprogramowania aplikacyjnego Eskulap, świadczące o umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls (minimum. 1 osoba). Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, datę otrzymania certyfikatu/świadectwa, informację o wykształceniu oraz doświadczeniu zawodowym - zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) Formularz ofertowo - cenowy (zał. 1 do SIWZ), b) podpisany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zał. 4 do SIWZ, c) podpisany lub zaparafowany projekt Umowy (zał. nr 5 do SIWZ), d) upoważnienie do reprezentowania Konsorcjum (dla Lidera Konsorcjum jako pełnomocnika) lub umowa Konsorcjum e) W stosunku do spółki cywilnej: Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej lub innego dokumentu, jako niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki lub innego dokumentu, o którym mowa powyżej, nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. f) Pełnomocnictwo:W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może mieć następujące formy: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. g) Oferta uczestników konsorcjum musi zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. h) Oświadczenie ws. obowiązku podatkowego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 2. Zmiany i uzupełnienia umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. . (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm), lub w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: 2.1. Ustawowej zmiany podatku VAT (zmianie ulegnie tylko cena brutto). 2.2. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2.3. W związku z wystąpieniem okoliczności, o której mowa w § 5, ust. 7 Umowy 2.4. ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od Umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku i terminie określonym w Art. 145 Ustawy PZP b) w przypadku, w którym WYKONAWCA realizuje prace objęte Umową w sposób rażąco nierzetelny lub w inny rażący sposób naruszy jej postanowienia, w terminie 7 dni c) wydania postanowienia o wszczęciu postępowania upadłościowego WYKONAWCY, w terminie 30 dni 2.5. WYKONAWCA może odstąpić od umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku, jeśli opóźnienie z uiszczaniem jakiejkolwiek miesięcznej płatności w trakcie obowiązywania Umowy, mimo pisemnego wezwania do zapłaty przekroczy 2 miesiące od chwili doręczenia wezwania ZAMAWIAJĄCEMU, w terminie 7 dni. b) wydania postanowienia o wszczęciu postępowania upadłościowego ZAMAWIAJĄCEGO, w terminie 30 dni. c) w przypadku naruszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO obwarowań licencyjnych, w terminie 7 dni. 2.6. W przypadku, gdy Siła wyższa uniemożliwia wykonanie jakichkolwiek zobowiązań kontraktowych którejkolwiek ze stron Umowy, określony czas zobowiązań umownych będzie przedłużony o czas trwania Siły wyższej oraz odpowiednio o czas trwania naprawy jej skutków. 2.7. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami Siły wyższej druga strona musi być o tym poinformowana w formie pisemnej w terminie 3 dni od momentu zaistnienia ww. okoliczności. 2.8. Gdy okoliczności Siły wyższej uniemożliwiają jednej ze stron Umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 14 dni, strony Umowy mogą odstąpić od Umowy w całości lub w części w trybie natychmiastowym. W przypadku odstąpienia od Umowy w taki sposób, jej wykonanie i końcowe rozliczenie musi być uzgodnione i postanowione przez obie strony Umowy. 2.9. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa powyżej w punktach 2.1. - 2.7, w tym odstąpienie od Umowy, muszą zostać złożone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i zawierać szczegółowe uzasadnienie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Wariant pracy serwisu
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.nzoztczew.pl
Adres uzyskania siwz SZPITALE TCZEWSKIE S.A. UL. 30 STYCZNIA 57/58 83-110 TCZEW ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, POK. 17, BUD. G, I PIETRO
Data składania wniosków 18/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce SZPITALE TCZEWSKIE S.A. UL. 30 STYCZNIA 57/58 83-110 TCZEW SEKRETARIAT, POK. 3, BUD. G, I PIETRO
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe BRAK
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)