Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpitale Tczewskie S. A.
|
Ulica |
ul. 30 Stycznia 57/58
|
Nr domu |
57/58
|
Miejscowość |
Tczew
|
Kod Pocztowy |
83-110
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 7776635
|
Fax |
58 5313830
|
Internet |
www.szpitaletczewskie.pl
|
Regon |
22062068900000
|
E-mail |
dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: PODMIOT LECZNICZY
|
Rodzaj zam inny |
PODMIOT LECZNICZY
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się prawidłowym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych usług (minimum 1 usługa) w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym celu przedkładając wraz z ofertą wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (minimum 1 usługa) w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług posiadają umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls, w tym celu przedkładając wraz z ofertą wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i którzy posiadają certyfikaty/świadectwa wystawione przez Autora oprogramowania aplikacyjnego Eskulap, świadczące o umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls (minimum. 1 osoba). Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, datę otrzymania certyfikatu/świadectwa, informację o wykształceniu oraz doświadczeniu zawodowym - zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów spełnia-nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) Formularz ofertowo - cenowy (zał. 1 do SIWZ),
b) podpisany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zał. 4 do SIWZ,
c) podpisany lub zaparafowany projekt Umowy (zał. nr 5 do SIWZ),
d) upoważnienie do reprezentowania Konsorcjum (dla Lidera Konsorcjum jako pełnomocnika) lub umowa Konsorcjum
e) W stosunku do spółki cywilnej: Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej lub innego dokumentu, jako niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki lub innego dokumentu, o którym mowa powyżej, nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.
f) Pełnomocnictwo:W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może mieć następujące formy: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
g) Oferta uczestników konsorcjum musi zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
h) Oświadczenie ws. obowiązku podatkowego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
2. Zmiany i uzupełnienia umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. . (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm), lub w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:
2.1. Ustawowej zmiany podatku VAT (zmianie ulegnie tylko cena brutto).
2.2. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
2.3. W związku z wystąpieniem okoliczności, o której mowa w § 5, ust. 7 Umowy
2.4. ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od Umowy w następujących sytuacjach:
a) w przypadku i terminie określonym w Art. 145 Ustawy PZP
b) w przypadku, w którym WYKONAWCA realizuje prace objęte Umową w sposób rażąco nierzetelny lub w inny rażący sposób naruszy jej postanowienia, w terminie 7 dni
c) wydania postanowienia o wszczęciu postępowania upadłościowego WYKONAWCY, w terminie 30 dni
2.5. WYKONAWCA może odstąpić od umowy w następujących sytuacjach:
a) w przypadku, jeśli opóźnienie z uiszczaniem jakiejkolwiek miesięcznej płatności w trakcie obowiązywania Umowy, mimo pisemnego wezwania do zapłaty przekroczy 2 miesiące od chwili doręczenia wezwania ZAMAWIAJĄCEMU, w terminie 7 dni.
b) wydania postanowienia o wszczęciu postępowania upadłościowego ZAMAWIAJĄCEGO, w terminie 30 dni.
c) w przypadku naruszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO obwarowań licencyjnych, w terminie 7 dni.
2.6. W przypadku, gdy Siła wyższa uniemożliwia wykonanie jakichkolwiek zobowiązań kontraktowych którejkolwiek ze stron Umowy, określony czas zobowiązań umownych będzie przedłużony o czas trwania Siły wyższej oraz odpowiednio o czas trwania naprawy jej skutków.
2.7. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami Siły wyższej druga strona musi być o tym poinformowana w formie pisemnej w terminie 3 dni od momentu zaistnienia ww. okoliczności.
2.8. Gdy okoliczności Siły wyższej uniemożliwiają jednej ze stron Umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 14 dni, strony Umowy mogą odstąpić od Umowy w całości lub w części w trybie natychmiastowym. W przypadku odstąpienia od Umowy w taki sposób, jej wykonanie i końcowe rozliczenie musi być uzgodnione i postanowione przez obie strony Umowy.
2.9. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa powyżej w punktach 2.1. - 2.7, w tym odstąpienie od Umowy, muszą zostać złożone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i zawierać szczegółowe uzasadnienie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Wariant pracy serwisu
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.nzoztczew.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SZPITALE TCZEWSKIE S.A.
UL. 30 STYCZNIA 57/58
83-110 TCZEW
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, POK. 17, BUD. G, I PIETRO
|
Data składania wniosków |
18/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
SZPITALE TCZEWSKIE S.A.
UL. 30 STYCZNIA 57/58
83-110 TCZEW
SEKRETARIAT, POK. 3, BUD. G, I PIETRO
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
BRAK
|
Czy unieważnienie |
Nie
|