Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
|
Ulica |
ul. 1-go Maja 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Siemianowice Śląskie
|
Kod Pocztowy |
41-100
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 2281930
|
Fax |
32 2281498
|
Internet |
www.zozsiemianowice.pl
|
Regon |
00030827000000
|
E-mail |
spzzoz@zozsiemianowice.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena na zasadzie spełnia - nie -spełnia.
|
Wiedza |
posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 5 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz głównych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.
|
Potencjał |
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu, zgodnym z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena na zasadzie spełnia - nie -spełnia.
|
Zdolne |
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu, zgodnym z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena na zasadzie spełnia - nie -spełnia.
|
Sytuacja |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia - warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu, zgodnym z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena na zasadzie spełnia - nie -spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. Nr 3 do SIWZ ),
b) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
c) zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
d) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ;
e) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
-obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, w tym w wyniku zastosowania przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
-zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
-zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
-zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
-omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
-zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu,
-sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zozsiemianowice.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
|
Data składania wniosków |
04/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie - Biuro Zarządu parter - pokój A -002
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|