Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na potrzeby projektu „Przedszkole na dobry start – Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola” Oś Priorytetowa IX, Działanie 9.1 RPO WP 2014-2020

Data publikacji 2016-08-18
Data zakończenia 2016-08-26 12:00:00
Instytucja Gmina Stalowa Wola
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301586 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na potrzeby projektu „Przedszkole na dobry start – Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola”, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX, Działanie 9.1 Regionalnego programu operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części, określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy:
1) Część I - Mięso - wyroby i przetwory mięsne.
2) Część II - Pieczywo.
3) Część III - Artykuły spożywcze różne.
2. Liczba poszczególnych art. spożywczych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy ma wymiar szacunkowy. Dopuszcza się zmianę liczby poszczególnych art. spożywczych, tak aby wartość danej części zamówienia nie uległa zwiększeniu.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby zbiorowego żywienia dzieci z grup przedszkolnych utworzonych w Przedszkolu nr 15 i Przedszkolu nr 18 w Stalowej Woli, w ramach projektu „Przedszkole na dobry start – Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola” (stanowi tzw. „wsad do kotła”).
4. Miejsce dostawy: Przedszkole nr 15 w Stalowej Woli (ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola) i Przedszkole nr 18 w Stalowej Woli (ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola).
5. Dostawa art. spożywczych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.
6. Dostarczane produkty spożywcze muszą spełniać wymogi jakościowe, określone
w przepisach dot. żywienia zbiorowego w przedszkolu, w tym w szczególności spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 1 sierpnia 2016 r., poz. 1154).
7. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów, w chwili dostawy, nie może być krótszy niż ½ ogólnego terminu przydatności do spożycia danego produktu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do Przedszkola nr 15 i Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z 2006 r., poz. 1225, ze zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zapewni takie opakowanie art. spożywczych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania.
10. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
11. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia.
12. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy art. spożywcze będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
13. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową.
14. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzu rzeczowo – cenowym, w tym w szczególności: żywność o niewłaściwej jakości, zdrowotnej, handlowej, o nieaktualnym terminie przydatności do spożycia itp.
15. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.
16. Rachunki/faktury winny być wystawiane za prawidłowo wykonane łączne, faktycznie zrealizowane dostawy (zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) w okresie od 1 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca (maksymalnie 2 rachunki/faktury za dostawy w danym miesiącu). Podstawę wystawienia rachunku/faktury stanowi protokół odbioru zamówienia, dostarczonego w okresie za który wystawiany jest rachunek/faktura.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 50% wartości zamówienia podstawowego każdej części zamówienia, w przypadku niskiej frekwencji dzieci z grup utworzonych w ramach projektu „Przedszkole na dobry start – Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola” w Przedszkolu nr 15 i Przedszkolu nr 18, na rzecz których realizowane jest zamówienie.

Równoważność materiałów i urządzeń.
1. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów, które są wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry jakościowe i ilościowe jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy produktów spożywczych, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy spełniają wymagania Zamawiającego.
4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te produkty (równoważne lub lepsze).
6. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych produktów, to rozumie się przez to, że w kalkulacji ceny oferty ujęto produkty zaproponowane w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy. Pod pojęciem parametry rozumie się skład, jakość, wagę, pojemność, funkcjonalność i przeznaczenie.


Opis

Dostawa - Mięso - wyroby i przetwory mięsne.Dostawa - PieczywoDostawa - Artykuły spożywcze różne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Stalowa Wola
Ulica ul. Wolności
Nr domu 7
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37450
Województwo podkarpackie
Tel 156 433 456
Adres strony url http://bip.stalowawola.pl/
Regon 83040908600000
E-mail bzalesny@stalowawola.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu /Przedszkole na dobry start – Rozwój edukacji przedszkolnej w gminie Stalowa Wola/ Oś Priorytetowa IX, Działanie 9.1 RPO WP 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobist złożenie oferty w siedzibie zamawiająego lub operator pocztowy
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7 pokój nr 9 37-450 Stalowa Wola
Numer referencyjny OKZ-V.271.48.2016
Rodz zam D
Okres2c 01/09/201631/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas O
Informacje na temat katalogow W przypadku przedłużenia się postępowania przetargowego, początkowy termin wykonania zamówienia może ulec zmianie.
Okreslenie warunkow wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) formularz rzeczowo - cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp; 6) parafowany wzór umowy; 7) wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom (jeżeli dotyczy); 8) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 9) oświadczenie w zakresie podmiotu udostepniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie wskazanych w ofercie Wykonawcy parametrów (np. pojemność, waga, skład) i producenta danego artykułu spożywczego jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach (np. wycofanie produktu z użycia, chwilowe trudności z dostępem danego produktu na rynku), za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia jakości dostarczanych artykułów; b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 9 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 9 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 9 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/08/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku zamiaru powierzenia zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda: 1) wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)