Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Ulica |
ul. Borowska
|
Nr domu |
213
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50556
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 733 11 40
|
Adres strony url |
www.usk.wroc.pl
|
Regon |
28901200000
|
E-mail |
ask.dzp@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z SIWZ
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych USK pokój 5.04A; 50-556 Wrocław ul. Borowska 213
|
Numer referencyjny |
USK/DZP/PN-151/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
oświadczenie - załącznik nr 3
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
oświadczenie - załącznik nr 3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
oświadczenie - załącznik nr 3
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie - załącznik nr 2
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie - załącznik nr 3
|
Inne dokumenty niewymienione |
8.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM – Załącznik nr 1 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III do SIWZ.
8.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
8.3 Oświadczenie o podatku VAT – ZAŁĄCZNIK NR 4 - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale IV do SIWZ.
8.4 W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.1 Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów
wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie.
7.2 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-P 84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 1, 2 ).
Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z PN-P 84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze” dotyczy zarówno tkanin, jak i wyrobów gotowych.
7.3 Aktualny Certyfikat zgodności z ENV 14237:2002 „Tekstylia w ochronie zdrowia” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 1).
Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z ENV 14237:2002 „Tekstylia w systemie ochrony zdrowia” dotyczy zarówno tkanin, jak i wyrobów gotowych.
7.4 Aktualne certyfikaty:
7.4.1 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN ISO 13688:2013 „Odzież ochronna. Wymagania
ogólne” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 1, 2).
7.4.2 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN ISO 20 347:2012wydany przez niezależny,
notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 3).
7.4.3 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN ISO 20 345:2012wydany przez niezależny,
notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 4).
Dotyczy pkt. 7.2, 7.3, 7.4 – Certyfikat musi być wystawiony nie wcześniej niż 36 m-cy przed upływem
terminu składania ofert.
7.5 Wykonawca dołączy do oferty Karty danych technicznych asortymentu wymienionego w niniejszym SIWZ, potwierdzające parametry techniczne tkaniny i skład chemiczny wyrobu (gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość, temperaturę prania etc.), wystawione przez producenta tkaniny – dotyczy pakietu 1, 2.
Wykonawca dołączy do oferty Karty danych technicznych asortymentu wymienionego w niniejszym SIWZ, potwierdzające parametry techniczne materiału i skład chemiczny wyrobu (gramaturę, skład surowcowy, etc.), wystawione przez producenta materiału lub producenta wyrobu – dotyczy pakietu 3, 4.
7.6 Referencje wystawione od minimum 3 odbiorców, gdzie wartość jednego tożsamego zamówienia, wynosiła min. 150.000 zł w przypadku tożsamych dostaw odzieży (dot. Pakiet nr 1). Referencje wystawione od minimum 3 odbiorców, gdzie wartość jednego tożsamego zamówienia, wynosiła min. 60.000 zł w przypadku tożsamych dostaw obuwia (dot. Pakiet nr 3).
7.7 Próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż: 1 kpl. do pakietu 1 (pozycja 1-14), 1 para do pakietu 3 (pozycja 1 i 2), 1 para do pakietu 4 (pozycja 1, 2, 4).
Próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp zostaną przez Zamawiającego zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek.
Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w formularzach asortymentowo - cenowych, jako potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów.
Zamawiający zastrzega możliwość przekazania próbek do niezależnego, notyfikowanego instytutu, jednostki w celu określenia parametrów technicznych tkaniny, wyrobu (np. skład, gramatura, itp.), na koszt Wykonawcy.
W przypadku braku uznania reklamacji przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega możliwość przekazania reklamowanego asortymentu do niezależnego, notyfikowanego instytutu, jednostki w celu określenia parametrów technicznych tkaniny, wyrobu (np. skład, gramatura, itp.) lub w celu określenia przyczyn powstałej reklamacji, na koszt Wykonawcy.
7.8 Wykonawca dołączy do oferty karty charakterystyki towaru wraz ze zdjęciem oraz zapewni pełny zakres rozmiarów oferowanego asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy.
Zamawiający zastrzega zamawianie w jednym komplecie bluzy oraz spódnicy lub spodni o różnych rozmiarach, pakowane osobno. Próbki oferowanych wyrobów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne, jak oferowane wyroby.
7.9 Wykonawca dołączy do oferty dokument – „Technologia prania” poszczególnego asortymentu do każdej pozycji ze specyfikacji – (dot. Pakiet nr 1, 2) oraz dołączy Instrukcję użytkowania - (dot. Pakiet nr 1 – 4).
7.10 Materiał użyty do wykonania asortymentu musi być barwiony trwale i utrzymywać niezmieniony kolor w procesach dezynfekcji chemicznej, procesie prania. Barwnik odporny na działanie preparatów dezynfekcyjnych o pełnym spektrum działania, w trwałym kolorze - dotyczy pakietu nr 1. Jako potwierdzenie Wykonawca dołączy oświadczenie producenta tkaniny, potwierdzające spełnienie powyższego.
7.11 Dotyczy pakietu 1:
W każdą sztukę w/w asortymentu wszyty chip (tag pralniczy) kompatybilny z obecnie funkcjonującym w USK systemem RFID HF. Dodatkowo każda sztuka asortymentu oznakowana indywidualnym kodem kreskowym kompatybilnym z tagiem.
Opis tagów pralniczych kompatybilnych z obecnie funkcjonującym systemem.
Tagi (chipy) muszą spełniać następujące wymagania:
a). zgodne z normą ISO 15693, działające w paśmie HF, zgodne normą ISO 18000 3/ technologia informacyjna identyfikująca radiowa RFID dla zarządzenia towarem część 3: Parametry dla bezprzewodowej komunikacji radiowej przy 13,56 MHz /,
b). wytrzymujące min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji,
c). gramaturze (od 0,78 g do 0,88 g).
d). potwierdzony badaniami brak wpływu chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego, jak np. rozrusznik serca, defibrylatory, etc.
Na potwierdzenie spełniania wymagań dotyczących tagów (chipów) opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty deklarację producenta.
Tagi muszą być wszyte w sposób trwały, uniemożliwiający uszkodzenie wyrobu i samego tagu w procesie prania oraz użytkowania asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się do wszycia tagów na własny koszt oraz pokrycia kosztów oznakowania w Pralni każdej sztuki asortymentu indywidualnym kodem kreskowym kompatybilnym z danym użytkownikiem, komórką org. oraz Zamawiającym. Tagi oraz kody kreskowe muszą być kompatybilne z funkcjonującym w szpitalu systemem RFiD HF.
7.12 Wymagane warunki gwarancji - dotyczy wszystkich Pakietów:
Zamawiający wymaga, z zastrzeżeniem pkt. 1.13, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od dnia dostawy przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu umowy nie wynikające z winy Zamawiającego (z uwzględnieniem gwarancji na dodatki, np. nici).
W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu umowy lub jego poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia.
a) wymagany czas naprawy w okresie gwarancji nie może przekroczyć 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
b) w przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 5 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji.
c) w przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy (za wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika).
d) wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady oraz dostawy rzeczy wolnej od wad.
7.13 Zamawiający wymaga również (niezależnie od pkt. 1.12) oświadczenia/gwarancji Wykonawcy określającego wytrzymałość tkaniny, wyrobu mierzonej w cyklach prania (należy podać ilość cykli prania, suszenia, maglowania).
Dokument ten będzie stanowił gwarancję dot. ilości cykli prania, suszenia, maglowania.
Dla asortymentu wymienionego w pakiecie 1, 2 Zamawiający wymaga gwarancji na min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy:
a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy,
b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wypłynie na okoliczności realizacji umowy,
c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową,
wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego.
5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej
w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową,
6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu.
7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu.
8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
09/09/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|