1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy –kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego –RIT.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnego opisu oferowanego zestawu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób,
by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany zestaw spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (załączniki od nr 1 do SIWZ).
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zapewnia, że doposażenie pracowni jest fabrycznie nowe, kompletne
i sprawne, nie posiada wad fizycznych i prawnych.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.)
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
8. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
9. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak montaż doposażenia pracowni mechatronicznej Zamawiającego, instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
10. Dostawa doposażenia do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo – odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym.
11. Zamawiający wymaga, aby doposażenie pracowni w ramach realizacji umowy posiadało odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
14. Warunki realizacji zamówienia określa również projekt umowy stanowiący – Załącznik nr 6 do SIWZ.
15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
17. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm).
18. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
19. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42- 300 Myszków.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
|
Ulica |
ul. E. Kwiatkowskiego
|
Nr domu |
18
|
Miejscowość |
Myszków
|
Kod Pocztowy |
42300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
034 313 28 40
|
Fax |
034 313 28 40
|
Email |
kwiatkowski@myszkow.pl
|
Regon |
19917700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy –kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego –RIT. Projekt „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E.Kwiatkowskiego 18.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zs1kwiatkowski.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub pocztą kurierską
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków
|
Numer referencyjny |
ZS1.WP.ZAM.6/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
3
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie maksymalnie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Uwagi: Zamawiający wymaga aby dostawa 1 kompletnego stanowiska uczniowskiego do pracowni mechatronicznej wraz z dodatkowymi komponentami opisanymi w formularzu ofertowym, nastąpiła nie później niż 4 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument, o którym mowa w pkt 9.5.1, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy załączyć:
-formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ
oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu– wykaz dokumentów w Cz. 9 SIWZ
oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy
zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)– jeżeli dotyczy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty.
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do umowy w sytuacji zmiany przepisów powszechnie obowiązujących.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
w przypadku likwidacji przedsiębiorstwa Dostawcy
|
Kryt 0 |
Cena łączna brutto realizacji zamówienia
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
9:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|