| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
|
| Ulica |
Rynek
|
| Nr domu |
10
|
| Miejscowość |
Grybów
|
| Kod Pocztowy |
33330
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
małopolskie
|
| Tel |
184 482 660
|
| Fax |
184 482 669
|
| Email |
zolgrybow@wns.pl
|
| Adres strony url |
http://zolgrybow.pl/
|
| Regon |
85001290100041
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zolgrybow.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Opiekuńczo-Lecznczy Caritas Diecezji Tarnowskej ul.Rynek 10, 33-330 Grybów
|
| Numer referencyjny |
89/12/2016r
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu - mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o którym mowa w art. 2 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych . Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenie stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i 2 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.2 do SIWZ).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o który mowa w art.22 ust.1 Ustawy PZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty:
1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS-u potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia abo składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Należy złożyć następujące dokumenty :
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy właściwy dla danego pakietu
(załącznik 1 od nr 1.1 – do 1.8 do SIWZ)
1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
(według załącznika 3.1 do SIWZ)
1.4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według załącznika 3.2)
1.5.Oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie (według załącznika 3.3)
1.6.Formularz ofertowy ogólny (załącznik nr 2.1 – do 2.8 do SIWZ)
1.7.Oświadczenie – dotyczące grupy kapitałowej załącznik 4
1.8.Wzór umowy- załącznik 5
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia , wynagrodzenia wykonawcy , przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu – na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku :
a/ wystąpienie siły wyższej
b/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
c/ w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
100
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
12/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Le czy nast |
Nie
|
| Le czy nasta |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|