Nazwa zamówienia: świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2017-03-07
Data zakończenia 2017-03-16 09:30:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38574 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zmówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
64 21 20 00 – 5 usługi telefonii komórkowej
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla 476 numerów telefonów bez limitu na rozmowy komórkowe i stacjonarne oraz smsy w kraju dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i jego Wydziałów, tj:

1) siedziba dyrekcji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a,
2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16,
3) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota – Roweckiego 30,
4) III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Będzińska 5,
5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi ul. Piotrkowska 149,
6) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, ul. Lecznicza 6.
3. Zamawiający posiada 456 szt. aktywnych kart SIM u jednego operatora, które tracą aktywność
z dniem 31 marca 2017 roku.
4. Wykonawca bezpłatnie dostarczy do dnia 30.03.2017 r liczbę 476 kart SIM w tym 20 nowych kart SIM.
5. Dostarczone karty SIM muszą posiadać możliwość samodzielnego dopasowania przez Zamawiającego do rodzaju mini, micro oraz Nano, dodatkowo cztery karty SIM (wskazane przez Zamawiającego) będą umożliwiać korzystanie z Internetu.
6. Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie z dniem 1 kwietnia 2017 roku do własnej sieci numerów obecnie użytkowanych przez Zamawiającego.
7. Wykonawca bezpłatnie aktywuje z dniem 1 kwietnia 2017 roku wszystkie 476 kart SIM, w tym posiadane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca bezpłatnie dokona zmiany ośmiu wskazanych przez Zamawiającego numerów telefonów tj. w dniu dostarczenia nowych kart SIM osiem, wskazanych przez Zamawiającego numerów telefonów, będzie zmienione.
9. Wykonawca zapewni dostęp do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych na terenie kraju, na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach.
10. Usługa świadczona będzie 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
11. Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi Zamawiającego w zakresie świadczonych usług, z którym będzie możliwość kontaktowania się drogą e-mailową
i telefoniczną we wszystkie dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego.
12. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy numery wszystkich telefonów komórkowych przez niego użytkowanych wraz z podziałem na Wydziały, w których telefony są użytkowane.
13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przy wystawianiu faktur uwzględniał podział na 5 poszczególnych Wydziałów, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
14. Wykonawca zapewni możliwość natychmiastowej blokady karty SIM np.: w przypadku kradzieży, utraty aparatu telefonicznego po zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca bezpłatnie wyda nową kartę SIM i zapewni jej aktywację.
Ponadto dotychczasowa karta SIM w skradzionym telefonie nie będzie funkcjonować, jeżeli nastąpi aktywacja nowej karty SIM.
15. W przypadku uszkodzenia karty SIM Wykonawca bezpłatnie wyda duplikat karty SIM i zapewni jej aktywację.
16. Wykonawca zapewni naliczanie sekundowe od pierwszej do ostatniej sekundy każdego połączenia.
17. Szczegółowy zakres i warunki wykonywania usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie Umowy zostaną określone w przedstawionym przez Wykonawcę Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych zwanym dalej ,,Regulaminem” wydanym na podstawie ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz w Zbiorowym Formularzu Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych (jeżeli wewnętrzny Regulamin lub inna regulacja Wykonawcy zobowiązuje go do podpisania takiego formularza).
18. Regulamin oraz Zbiorowy Formularz Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych (jeżeli wewnętrzny Regulamin lub inna regulacja Wykonawcy zobowiązuje go do podpisania takiego formularza) będzie wiązał Strony w zakresie w jakim nie będzie sprzeczny z istotnymi postanowieniami umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza, z wyjątkiem zapisów uwzględnionych w pkt poniżej, ( Wykonawca zablokuje) połączeń międzynarodowych, infolinii, numerów premium, sms premium, smsów
i MMS –ów międzynarodowych oraz roamingów.
20. Zamawiający wskaże trzy numery telefoniczne, którym Wykonawca umożliwi wykonywanie połączeń międzynarodowych, infolinii , numerów premium, sms premium, smsów i MMS –ów międzynarodowych oraz roamingów. Opłata za te usługi będzie zgodna ze stawkami operatora oraz będzie wyszczególniona jako osobna pozycja na fakturze.
21. Zamawiający wskaże 4 numery telefonów, którym Wykonawca zapewni dostęp do mobilnego Internetu w telefonie o transferze danych 5 GB.
22. Wykonawca zapewni bezpłatną zmianę numerów telefonicznych w okresie obowiązywania umowy.
23. Dostawa kart SIM, nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.03.2017 roku w godzinach 9:00-14:00 w dzień roboczy (poniedziałek – piątek), do siedziby Zamawiającego – Miejski Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a.
24. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te poddane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
25. Z czynności odbioru kart SIM zostanie spisany i podpisany przez przedstawiciela MOPS, przedstawicieli Wydziałów MOPS oraz Wykonawcy ,,Protokół odbioru”.
26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą kart SIM do momentu podpisania ,,Protokołu odbioru”.
27. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie świadczone usługi w okresie trwania umowy.
28. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie wadliwie działającej usługi oraz usunięcie awarii będzie wynosił nie więcej niż 24 godziny.
29. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania „Protokołu odbioru” dostarczonych przez Wykonawcę kart SIM.
30. Zamawiający wymaga, aby faktury za abonamenty i wykonane połączenia były wystawione na: Miasto Łódź,
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
NIP 725 00 28 902

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi,
ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź,

31. Kwota do zapłaty wyszczególniona w fakturze musi wynikać z iloczynu ilości abonamentów i ich wartości zgodnie z umową.
32. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się 30 dni kalendarzowych.
33. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
34. Należności wynikające z faktury płatne będą przelewem na konto wskazane na fakturze.
35. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, zarówno w przypadku zapłaty za telefony komórkowe, jak i abonament.
36. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
37. Wykonawca zobowiązany jest do określenia numerów telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
38. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia swoich służb wewnętrznych o wysokości abonamentów obowiązujących dla numerów użytkowanych przez Zamawiającego.
39. Wykonawca ustanowi przedstawiciela, z którym będą uwzględniane ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu umowy.
40. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne.
41. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
42. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul.Kilińskiego
Nr domu 102
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-012
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 42 6324034
Fax 42 6324130
Email sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony url http://mops.lodz.pl
Regon 004345575
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://mops.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mops.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Kilińskieg 102/102a, 90-012 Łódź
Numer referencyjny ZP 3/2017
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający dopuszcza udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia do 10% wartości umowy określonej pierwotnie.
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga w tym zakresie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku- Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1489)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zakresie warunkow udzialu Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku- Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1489)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7 stosuje się. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, z tym, że wartość zmiany nie może przekroczyć 10% wartości umowy określonej pierwotnie.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/03/2017
Godzina składania wniosków 9:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)