Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
Ulica |
ul. Ks. Jana Rąba
|
Nr domu |
22
|
Miejscowość |
Iwonicz Zdrój
|
Kod Pocztowy |
38440
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
134 350 612
|
Fax |
134 350 612
|
Email |
crriwonicz@krus.gov.pl
|
Adres strony url |
www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
|
Regon |
37001691600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w oryginale na adres :Centrum Rehabilitacji Rolnikó KRUS, 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul.ks. Jana Rąba 22, pokój 112
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
ZP 1/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
1201/04/2017
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o których mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt. 1) niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 A – Zapotrzebowanie ilościowe – Formularz cenowy Asortyment I Mięso i wędliny (w przypadku składania oferty na dostawę Asortymentu I)
3) Załącznik nr 2 B – Zapotrzebowanie ilościowe -Formularz cenowy Asortyment II Produktu nabiałowe, sypkie i przyprawy ( w przypadku składania oferty na dostawę Asortymentu II)
4) Załącznik nr 3 do SIWZ – Umowa – wzór
5) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „Pzp”
6) Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
7) Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a „Pzp”,
8) Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie – środki transportu
9) Załącznik nr 8 A do SIWZ – Warunki współpracy – Asortyment I – Mięso i wędliny( w przypadku składania oferty na dostawę Asortymentu I)
10) Załącznik nr 8 B do SIWZ – Warunki współpracy – Asortyment II : Produkty nabiałowe, sypkie i przyprawy ( w przypadku składania oferty na dostawę Asortymentu II)
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach :
a) wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy,
b) w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług VAT, skutkujących koniecznością zmiany wynagrodzenia,
c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
d) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych
e) inne zmiany dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
23/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|