Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Ulica |
ul. Gołębia
|
Nr domu |
24
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-007
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
124 324 450
|
Fax |
124 324 451
|
Email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Internet |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
Regon |
---
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Straszewskiego 25/2 30-113 Kraków
|
Numer referencyjny |
80.272.71.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
133
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca musi zrealizować zamówienie do 133 dni od daty udzielenia zamówienia,
tj. zawarcia umowy, w dwóch etapach, według poniższych wytycznych:
Etap I – pomieszczenia oficyny – do 70 dni od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, przy czym Zamawiający przewiduje udostępnienie Wykonawcy pomieszczenia do montażu na okres co najwyżej ostatnich 14 dni ww. terminu w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
Etap II – pomieszczenia w części frontowej – 63 dni po odbiorze Etapu I, z zastrzeżeniem, iż pomieszczenia zostaną udostępnione Wykonawcy w celu montażu mebli na okres co najwyżej ostatnich 14 dni ww. terminu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. (słownie: czterysta tysięcy PLN).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub w przypadku świadczeń okresowych realizują na dzień składania ofert, co najmniej dwie dostawy mebli biurowych, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych, 00/100).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
2. dowody określające czy dostawy zamieszczone w „Wykazie dostaw” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 7) 4.1 SIWZ wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią).
2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
3. obliczenie ceny ryczałtowej wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych poszczególnych elementów zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, odpowiednio do wzorów tabelarycznych stanowiących Załącznik 3 do formularza oferty (1 plik w formacie Excel przygotowany na podstawie pełnego opisu zamawianego asortymentu zawartego w SIWZ, przy czym zaleca się dołączenie oferty zestawień tabelarycznych w wersji elektronicznej w formacie Excel, na przykład na płycie CD).
4. dokumenty wskazane w pkt. 3)7 SIWZ.
5. dowód wniesienia wadium.
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina).
4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
|
Kryt 0 |
Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
31/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|